Office Manager till Barncancerfonden

Bravura / Kontorsjobb / Stockholm
2016-07-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Office Manager till Barncancerfonden" (publicerad 2016-07-12) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-07-11

Företaget
Barncancerfondens vision är att utrota barncancer. Efter att ha arbetat i drygt 30 år med att fler ska överleva klarar sig idag cirka 80 procent av barnen. Så sent som på 1970-talet var förhållandena de omvända. Barncancerfonden är den enskilt största finansiären av barncancerforskning i Sverige - helt utan bidrag från stat, kommun eller landsting. Detta är möjligt tack vare generösa bidrag från privatpersoner, företag och organisationer. Barncancerfonden är godkänd av Svensk Insamlingskontroll vilket garanterar att pengarna alltid går till rätt ändamål.

Bravura söker en Office Manager till Barncancerfondens fina lokaler i Stockholm. Du blir här en del av personalstyrkan på cirka 45 medarbetare som alla arbetar efter kärnvärdena hopp, mod och ansvar.

Dina arbetsuppgifter
I tjänsten som Office Manager ansvarar du för att Barncancerfonden har ett kontor som fungerar effektivt och är en inspirerande arbets- och mötesplats. Tjänsten är bred och kommer bland annat innebära att du bemannar receptionen, tar emot besökare, beställer och ansvarar över kontorsmaterial, hanterar leverantörskontakter rörande utrustning och lokaler samt enklare kontorsgöromål. Därigenom säkerställer du att kontoret möter verksamhetens behov.

I dina arbetsuppgifter ingår också bokning och iordningställande av lokaler inför event och konferenser. Du kommer även att assistera Generalsekreteraren och ledningsgruppen med diverse administrativa arbetsuppgifter.

Kvalifikationer
• Gymnasial utbildning
• Erfarenhet från en liknande roll där du fått vana av att arbeta med telefonen som arbetsverktyg
• Goda kunskaper i svenska såväl som engelska i både tal och skrift. Övriga språkkunskaper är meriterande

Övrig information:

Start: Augusti/September
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare., Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-08-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Otto Hermansson 08-40024050 otto.hermansson@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2949142

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: