Office Manager till Alma Property Partners
Andara Group AB / Backofficejobb / Stockholm
2024-04-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Office Manager till Alma Property Partners" (publicerad 2024-04-26) ⬅️
Visa alla backofficejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Andara Group AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Vi söker dig som vill ge service i världsklass och har perfekt fingertoppskänsla att ständigt förbättra arbetsplatsupplevelsen för såväl dina kollegor som era kunder.
Tillsammans med fastighetsinvesteringsbolaget Alma Property Partners söker vi en engagerad och hjälpsam Office Manager. I rollen som Office Manager kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter på kontoret. Alma Property erbjuder en mycket trevlig och centralt belägen arbetsplats med hög fokus på trivsel bland medarbetare och besökare.
Alma Property Partners är ett Private Equity-företag inom fastigheter som fokuserar på fastighetsinvesteringar i Sverige, Finland, Danmark och Norge. Företaget grundades av en grupp erfarna fastighetsproffs med omfattande erfarenhet från den nordiska fastighetsinvesteringsmarknaden. Företaget ägs av ledningsteamet och bygger på principerna om aktivt ägarskap och starkt samförstånd med investerare. Alma Property Partners har 19 medarbetare i Norden och på kontoret i Stockholm arbetar 11 medarbetare. Teamet har omfattande erfarenhet av investeringar, utveckling och förvaltning på den nordiska fastighetsmarknaden.
ArbetsuppgifterSom Office Manager kommer du att arbeta i en bred roll som erbjuder stor variation inom service och administration. Du ansvarar för att arbetet på kontoret fungerar väl och för att trivseln på kontoret bibehålls. I dina arbetsuppgifter ingår även att assistera företagets medarbetare i olika uppdrag.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera:
Ta emot och välkomna besökare
Se till att kontoret ser trevligt och välkomnande ut
Planera och koordinera mötesbokningar samt boka resor
Inköp och beställningar till kontoret
Ansvar för kvittohantering för alla på kontoret
Post och arkivering
On-boarding och utbildning av nyanställda
Organisera event och andra aktiviteter
Genom att du ansvarar för att ni har en välskött och genomtänkt arbetsplats kan du vara med och främja produktivitet, samarbete och medarbetarnas tillfredsställelse och därmed bidrar till att uppnå företagets affärsmål.
KvalifikationerFör att fungera väl i rollen tror vi att du har minst 3-5 års arbetslivserfarenhet från liknande roller som Office Manager eller kontorsassistent. Du är kommunikativ och har lätt för att uttrycka dig i både tal och skrift på både svenska och engelska. God datorvana samt erfarenhet av olika affärssystem och goda kunskaper i Office 365 är ett krav.
Personliga egenskaperFör att trivas med arbetsuppgifterna är det viktigt att vara serviceinriktad, prestigelös och flexibel och snabbt kunna hitta lösningar på de varierande behov och frågeställningar som uppstår på kontoret. Du är ansvarsfull och självgående. Ordning och reda är viktigt för dig och ett krav är att du är handlingskraftig och initiativrik. Som person är du positiv, öppen och social. Du arbetar bekvämt i en roll med många kontakter.
Mer om tjänsten
Direktrekrytering
Tillsättning: omgående
Omfattning: heltid
Placering: Östermalm, mitt i centrala Stockholm
Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på
linda.gadd@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan.
Varmt välkommen med din ansökan!
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-05-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Andara Group AB (org.nr 556900-9003)
Arbetsplats Andara Professionals
Kontakt Linda Gadd
linda.gadd@andaragroup.se 0720199209 Jobbnummer 8604119
Observera att sista ansökningsdag har passerat.