Office Manager / Receptionist / Kontorsansvarig till Sigicom

Bravura Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
2021-12-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Office Manager / Receptionist / Kontorsansvarig till Sigicom" (publicerad 2021-12-23) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-12-08

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Sigicom har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Sigicom en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
Sigicom etablerades 1981 och är idag en ledande leverantör av mätutrustningsteknologi med flera stora företag som kunder och användare. Deras produkter erbjuder en komplett lösning för fjärrövervakning av byggarbetsplatser och mäter vibrationer, buller, damm samt geotekniska variabler. Produkterna underlättar kundernas övervakning av exempelvis byggarbetsplatser där mätdata överförs och kunderna kan utifrån den skapa rapporter. De har kontor i Stockholm (Sverige), Danmark, Frankrike, England, Kanada och USA.

I Stockholm sitter företaget i trevliga lokaler i Älvsjö. På kontoret arbetar ett 40-tal medarbetare och det råder en familjär stämning där det erbjuds stora utvecklingsmöjligheter. De har en vision om att skapa tillväxt och befinner sig nu i expansionsfas och söker en kollega som vill vara med på tillväxtresan.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Office Manager arbetar du brett med olika fokusområden. Ditt ansvarsområde är allt från reception och kontorsansvar till att vara behjälplig med administrativa arbetsuppgifter. I receptionsdelen är arbetsuppgifterna av varierande karaktär och exempel på arbetsuppgifter är att välkomna besökare, ansvara för växeln samt säkerställa kontorets arbetsmiljö och ytor. Med ditt ansvar för trivseln på kontoret uppmuntras du att bidra med idéer som bibehåller och förbättrar kontorets arbetsklimat.

Du stöttar även upp ledningsgruppen och agerar administratör. Det kan innebära att skriva inlägg på företagets intranät samt vara ansvarig över företagets avtalsregister och det digitaliserade arbetet som medföljer. I rollen rapporterar du till företagets CFO.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tidigare arbetslivserfarenhet av en liknande roll, exempelvis som Office Manager eller VD assistent
• Goda datorvana samt kunskaper i Officepaketet
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska

För att trivas i rollen ser vi att du som person är utåtriktad, flexibel och social. Du är serviceinriktad i ditt arbetssätt och ser möjligheter där andra kan se problem. Du är noggrann och strukturerad i ditt arbete och tar ansvar för dina arbetsuppgifter, samt att du gärna vill hjälpa och stödja medarbetare i de områden som behövs. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Övrig information:

Start: Omgående, senast den 3 januari
Plats: Stockholm, Älvsjö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Office manager, office, reception, receptionist, front desk, kontor, administration, administratör, VD assistent, kontorsansvar, växel, arbetsmiljö, kollega, medarbetare, Stockholm, Älvsjö, heltid, Sigicom, svenska, engelska

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-01-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Ellen Karlsson
ellen.karlsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6162996

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: