Office Manager på heltid till Kista
Avanzera Bemanning AB / Ekonomiassistentjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Avanzera Bemanning
Vårt uppdrag:
Vår kund är ett läkemedelsföretag som specialiserat sig på att utveckla och marknadsföra läkemedel för behandling av sällsynta sjukdomar. Huvudkontoret ligger i Paris, men det nordiska dotterbolagskontoret finns i Kista. Start så snart som möjligt.
Detta är inledningsvis ett konsultuppdrag, vilket innebär att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester. För rätt person finns goda möjligheter till anställning hos kund.
Publiceringsdatum2013-04-17Dina arbetsuppgifterTjänsten som Office Manager erbjuder avsevärd frihet och variation i de dagliga arbetsuppgifterna. Du får ett stort eget ansvar för kontorsadministrationen och fungerar som stöd för såväl säljare som VD.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Löpande bokföring samt fakturering av kunder i Hansa
• Vara behjälplig vid månadsrapportering och bokslut
• Registrering och kontering av leverantörsfakturor
• Ta emot och lägga in order i SAP
• Övervaka leveranser till apotek och grossister
• Vara kontaktperson för grossister samt leverantörer
• Hantera reklamationer
• Ansvara för lagerhållning och utskick av säljmaterial samt mailings
• Hantera prisansökningar och produktinformation som t.ex. FASS
• Ansvara för kunddatabas
• Ta fram försäljningsstatistik
• Beställa kontorsmaterial
BakgrundVi söker dig som har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, t.ex. som ekonomi- eller marknadsassistent. Du talar och skriver svenska flytande samt att du har mycket goda kunskaper i engelska då det är koncernspråket. Det är ett plus om du även behärskar något annat nordiskt språk och/eller franska. Tidigare erfarenhet från läkemedelsindustrin är positivt, men inget krav.
Du är självgående och van att ta eget ansvar. Du har säljfokus och håller hög servicenivå mot kunder och medarbetare. Du tycker om variation i ditt arbete och har förmågan att prioritera och planera dina arbetsuppgifter. Du strävar efter hög kvalitet i det du gör.
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/AvanzeraSå ansöker duSista dag att ansöka är 2013-05-01
Ange följande referens när du ansöker: 224
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLisa Karbelius 08-545 28 300
FöretagAvanzera Bemanning AB
AdressAvanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm
Jobbnummer 1525382
Observera att sista ansökningsdag har passerat.