Office Manager på deltid till AXA Investment Managers

Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för AXA Investment Managers räkning en Office Manager som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på deltid, ca 2 halvdagar i veckan, med start så snart som möjligt. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Axa Real Estate & Axa Investment ingår i samma koncern och arbetar med investeringar, försäkringar samt förvaltning av fastigheter. AXA är en stor koncern med 600 medarbetare världen över och har sitt huvudkontor i Frankrike. I Sverige sitter de i trivsamma och moderna lokaler på Biblioteksgatan i Stockholms City med drygt 20 anställda. De söker nu efter en Office Manager på deltid, ca 2 halvdagar i veckan, som kan stötta medarbetarna med varierade arbetsuppgifter inom administration, avtalshantering och internservice.

Detta är en möjlighet för dig som vill kombinera dina studier eller annan huvudsaklig sysselsättning med ett givande extrajobb. Arbetstiderna är flexibla och går att anpassa efter skola eller annat arbete. Hos AXA får du möjlighet att ta många egna initiativ och utveckla ditt arbetssätt. Atmosfären är trevlig och du blir snabbt en del i gemenskapen bland kollegorna.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och AXAs önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos AXA.

Publiceringsdatum
2017-05-10

Arbetsuppgifter
Som Office Manager arbetar du med varierade arbetsuppgifter. När du inte arbetar administrativt vid ditt skrivbord tar du emot gäster, plockar i köket och tar emot leveranser. I din roll ingår att se till att alla konferensrum är representativa samt att alla köksprodukter och allt kontorsmaterial är påfyllt.

Utöver detta kommer du till exempel att:

• Boka bud och inköp
• Ansvara för avtal gällande städ, bud etc.
• Assistera vid catering
• Hjälpa till med presentationer
• Boka resor

VI SÖKER DIG SOM

• Ser långsiktigt på denna tjänst
• Har arbetat med administration och service tidigare
• Har goda kunskaper i Officepaketet och då främst i Excel
• Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift

Det är meriterande om du:

• Har arbetat i en liknande roll tidigare

Som person är du flexibel, prestigelös och tycker om att sprida positiv energi. Det är viktigt att du är initiativtagande och gör det lilla extra för att lyfta internservicen på AXA till nästa nivå.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.

Varaktighet, arbetstid
Deltid/ Ej specificerat

Ersättning
Personlig lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B

Jobbnummer
3489532

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: