Office manager / Administratör till Sigma Connectivity
Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-11-23Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på halvtid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Sigma Connectivity. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som
en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att
testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.
Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.
Om företagetSigma Connectivity är ett konsultföretag som ingår i The Sigma Group med 2 400 anställda i 11 länder. Sigma Connectivity är ett globalt tech-house som är verksamma i USA, Sverige, Polen, Storbritannien, Danmark och Tyskland. Företaget är specialiserade på att skapa morgondagens uppkopplade lösningar, inkluderat allt från hårdvara till mjukvara och upplevelse, för alla industrier. Som anställd på Sigma Connectivity får du möjligheten att arbeta med kompetenta kollegor och många spännande bolag som exempelvis Spotify.
Dina arbetsuppgifterI rollen som Office Manager har du en värdefull roll i organisationen där du får möjlighet att arbeta med varierade arbetsuppgifter. Du ansvarar bland annat för att stötta upp dina kollegor i diverse ärenden. Därtill har du många kontaktytor internt där du har kontakt med kollegor för att se över vilka behov som finns. Rollen innefattar administrativt arbete där du bland annat hanterar inköp, planerar inför möten och events. Du arbetar proaktivt för att det ska vara en inbjudande kontorsmiljö för både medarbetare och kunder.
• Stötta kollegor med diverse sysslor
• Administrativa uppgifter, såsom inköp
• Anordna event, boka aktiviteter och resor
• Kontakt med interna parter
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Erfarenhet av administrativt arbete
• God datorvana
• Tidigare erfarenhet av arbete i reception, administrativt eller intern servicefunktion
• Mycket god engelska, både tal och skrift
För att trivas i rollen som Office manager är det av stor vikt att din styrka ligger i att hjälpa andra och du trivs i en stöttande roll där du får ge service till andra. När någon ber dig om hjälp är du tillmötesgående och delar gärna med dig av din kunskap till andra. Du motiveras av att lösa andras problem och anstränger dig för att leverera lösningar som underlättar för andra. Du föredrar ett arbete som andra har glädje av och motiveras av arbetsuppgifter som innefattar omtanke och där du får stötta dina kollegor. Som person är du nyfiken och du motiveras av att sätta igång och driva projekt framåt. Du är den som ser till att saker blir gjorda och är inte rädd för att ta egna initiativ för att nå dit du vill. Du tar alltid stort ansvar för dina arbetsuppgifter och missar sällan detaljer eftersom du planerar ditt arbete på ett strukturerat sätt och jobbar metodiskt för att göra ett så bra jobb som möjligt.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Linköping
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Office manager, office coordinator, kontorsansvarig, management consulting, administration, koordinator Sigma, tech-house, IT, teknik, projekt, administratör, Linköping, Östergötland, omgående
Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-12-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt David Renblad
david.renblad@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 7198535
Observera att sista ansökningsdag har passerat.