Office Manager / administratör
Pierce AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Pierce AB i Stockholm,
Sundsvall,
Åre eller i
hela Sverige Inom Office Management ingår delvis:
• Ha ansvar för våra gemensamma ytor där gäster och medarbetare vistas.
• Ansvara för trivseln på kontoret (koka kaffe och hålla rent).
• Sköta posthantering, hämta/lämna
• Ansvarig för mobiltelefoni (upphandling, inkbusget öp, kontering)
• Köpa in inventarier samt kontorsmaterial
• Ta emot besökare
• Vara kontaktperson för fastighetsägaren & städpersonal samt följa upp kvalitet.
• Ta hand om matbeställningar, frukost 1 gång 1 månaden, fika, afterworks, fester osv
Inom Administration ingår delvis:
• Skapa presentkort till kunder
• Genomföra återbetalningar
• Genomgång med nyanställda: Tagg, larm, mobiltelefon osv
• Övrig administration som faller under avdelningen
Vi söker nu en person som ska axla en kombinerad roll där ca 30% av din tid består av Office Management och ca 70% av administration.
Du kommer att röra dig i en miljö med både besökare, kunder och medarbetare så det krävs att du är professionell och representativ.
Du som har erfarenhet av serviceyrke såsom restaurang, hotell, kundtjänst eller liknande och är van vid att vara representativt ansikte utåt kommer att passa för denna tjänst. Du har goda datakunskaper i Office-paketet och talar svenska och engelska flytande.
Vi söker dig som i första hand är prestigelös och älskar att jobba med service. Vi vill att du likt oss beskriver dig själv som noggrann, flexibel, glad och framåt- , då är du en person som kommer trivas hos oss. Det krävs att du är en "doer" som inte är rädd för att hugga in var helst det kan tänkas behövas.
Du kommer dagligen arbeta med återbetalningar och kontering varav det krävs att du har ett öga för ekonomi och detaljer.
Pierce AB är en av Europas största återförsäljare av motorcykel- och snöskoterdelar och tillbehör. Via våra 48 butiker säljer vi produkter till kunder i hela Europa. Företaget är inne i en kraftig expansionsfas och har idag en omsättning om ca 450 miljoner och ca 100 anställda i Sverige.
Våra butiker i Sverige:
http://www.24mx.sehttp://www.xlmoto.sehttp://www.sledstore.seVaraktighet, arbetstid
Måndag - fredag 8-17. 25 dagars semester.
Publiceringsdatum2017-02-03ErsättningVi erbjuder förmån såsom friskvårdsbidrag, rabatt på SATS träningsanläggning samt rabatt vid personalköp.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-05
FöretagPierce AB
AdressPierce AB
Elektravägen 22
12630 Hägersten
KontorsadressElektravägen 22
Jobbnummer 3301139
Observera att sista ansökningsdag har passerat.