Office Manager

Adecco, Office & HR, Stockholm / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Järfälla eller i hela Sverige

Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Nu behöver vi en Office Manager till uthyrningsuppdrag till en av våra kunder i Solna!! Tjänsten är en deltidstjänst till en början men vi tror att den utvecklas till heltid redan i höst.
Vår kund håller på att etablera sig i Sverige och behöver en office manager/receptionist som vill vara med vid uppstart av deras kontor och ta hand om alla förekommande uppgifter som kan förekomma på ett kontor. Tjänsten kommer att utökas senare i höst och då blir det möjlighet att arbeta i heltid.

Publiceringsdatum
2010-04-16

Arbetsuppgifter
I egenskap av Office manager blir dina huvudsakliga arbetsuppgifter att ansvara för den dagliga driften av kontoret och receptionen så som vissa ekonomisysslor i form av fakturahantering förekommer. Det innebär att du sköter all inkommande post och samtal på kontoret.
Arbetet är lite ensamt till en början då du är helt ensam på kontoret i Sverige men håller kontakt med andra kollegor runt om i världen.
Vem söker vi?
Vi tror att du har tidigare erfarenheter av liknande arbetsuppgifter. Det är viktigt att du har mycket bra kunskaper i både engelska och svenska i såväl tal och skrift eftersom företaget arbetar på internationellt basis.
Vi ser dig som en ambitiös, initiativtagande och prestigelös person. För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.
Tjänsten är på deltid och blir heltid till hösten och ska tillsättas omgående. Uppdraget är på lång sikt.
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån eller går in via länk;
http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/default.asp?Page=vacancy/vacancyvisualiza tionbycandidate.asp?lVacancyIden=762031
För frågor kring tjänsten kan du kontakta konsultchefen Malin Bäckstrand på 08-598 983 24, för frågor gällande själva rekryteringen kan du kontakta Cilla Orban på tel nr 08-598 981 54.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid/Deltid

Ersättning
Fast lön

Företag
Adecco, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
627173

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm: