Office Coordinator till Vinngroup i Göteborg

Adecco Sweden AB / Logistikjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla logistikjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2021-12-17

Om företaget
Vinn är en plattform för att starta nya och innovativa tjänstebolag. Gruppen består av 14 specialistbolag och människor med spetskompetens samlade i en kreativ miljö. Genom snabbare och bättre utveckling vill Vinn tillsammans med bolagens medarbetare och kunder nå framgång och i ett långsiktigt perspektiv skapa en bättre värld med värdeorden Äkta, Innovativ och Vinnare. Nu söker de just en äkta och innovativ vinnare som vill arbeta som Office Coordinator i Göteborg!

Om tjänsten
Som Office Coordinator kommer du att inneha en bred och varierande roll med många bollar i luften och du kommer att ges stor möjlighet att påverka bredden i din roll själv. Förutom att koordinera diverse uppgifter på kontoret kommer du också att ansvara för Vinns reception. I din roll som Office Coordinator kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bland annat innebära att:

• Ta emot och hänvisa besökare
• Ansvara för och besvara inkommande samtal och mejl
• Ta hand om bokningar av möten- och konferenser
• Planera inför och stötta upp vid event med diverse uppgifter
• Hantera inkommande och utgående post
• Ansvara för beställningar till kontoret så som kaffe, frukt, material etc.
• Se till så att det är snyggt och städat i loungen
• Vara ansiktet utåt med Vinns värdeord i fokus.

Tjänsten är ett konsultuppdrag med start i februari 2022 och sträcker sig till våren 2023. Det innebär att du kommer att vara anställd hos Adecco, men uthyrd till Vinn med goda chanser för en tillsvidareanställning hos Vinn. Arbetstiderna är förlagda dagtid mellan 08:00-17:00.

Om dig
Du som söker är självklart välkomnande, social, glad, positiv och innovativ. Du uppskattar ordning och reda och tar gärna egna initiativ där det behövs. Då du kommer att vara den första man möter är det viktigt att du inger ett varmt och välkomnande intryck med hög känsla för service. Detta är en bred roll och ställer därför krav på hög flexibilitet och god anpassningsförmåga. Du uppskattar när det händer mycket och gillar att ha många bollar i luften. Vi ser gärna att du studerat Service Management eller liknande, men det är inget krav då din personlighet är viktigast för oss.

Viktigt för tjänsten är:

• Goda kunskaper i Office-paketet
• God administrativ vana
• Hög servicekänsla
• Hög flexibilitet
• Känsla för kreativitet

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Diana Lahoni via diana.lahoni@adecco.se. Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

I denna rekryteringsprocess sker urval löpande och du är varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Sökord
Office Coordinator, Administration, Administratör, Göteborg, Adecco

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-36467".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Business Manager
Diana Lahoni

Jobbnummer
6188791

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: