Office Coordinator

Randstad AB / Administratörsjobb / Järfälla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Järfälla, Sollentuna, Upplands-Bro, Danderyd, Sundbyberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Järfälla, Sollentuna, Upplands-Bro, Danderyd, Sundbyberg eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-12-14

Dina arbetsuppgifter
Är du social, driven och en ansvarstagande person som har erfarenhet från reception? Brinner du för service och vill arbeta som kontorskoordinator där du får arbeta i en omväxlande roll med stor personlig utveckling? Titta hit! Vår kund söker nu en kontorskoordinator som vill arbeta brett med service och administration. Vi hoppas på att få in din ansökan - redan idag!

Omfattning: Heltid (8-17) med start i januari 2023 och med uppdragslängd till 2024/2025.

Här välkomnas du till en arbetsplats som erbjuder såväl trevliga kollegor som en härlig stämning. Företaget sitter i dagsläge i Kallhäll men kommer att flytta under 2023 till Bålsta. Du kommer i rollen primärt arbeta från det nuvarande kontoret i Kallhäll.

Du kommer att arbeta självständigt i en bred och omväxlande roll. Som kontorskoordinator kommer du att ansvara för onboarding, konferenser samt sköta all administration kring kontoret som inköp av kontorsmaterial och postutdelning. En del handlar om personalplanering och berör introduktion och uppbokning av vikarier. Förutom introduktion av vikarier så visar du också nyanställda lokalerna med tanke på brand och säkerhet. En annan del handlar om koordinering, och hjälpa till med flytten som kommer pågå under hela 2023.

Ansvarsområden
Samordnar interna konferenser och möten
Bemanna receptionen och se till att ytorna är representativa
Administration som post- och budhantering, lämna ut viss IT-utrustning och koordinera leverantörer.
Övriga uppgifter, det som behövs stöttning med för dagen. Det kan vara administrativa uppgifter men också då kaffemaskinen behöver omvårdnad.

Kvalifikationer
Här behöver du:

Minst 2 års erfarenhet av reception/Office manager
Gymnasieutbildning och goda färdigheter i Microsoft Office-paketet (främst Excel och Word.)
Goda kunskaper i såväl svensk som engelska i både tal och skrift.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du nyfiken och framåt. Det kanske är därför andra uppfattar dig som lättlärd? För stöter du på hinder så hittar du oftast en lösning. Men så tar du ju också ansvar för dina uppgifter och vill ha lite ordning och reda. Eftersom rollen är såväl bred som omväxlande så tänker vi att du trivs med att ta initiativ. Har du också en positiv inställning, ljus syn på arbetet och gillar händelserika miljöer? Då kommer du att trivas hos oss.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-01-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201419460".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Natalie Bettar
natalie.bettar@randstad.se

Jobbnummer
7259145

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: