Office Coordinator
KFX HR-partner Skandinavien AB / Kulturjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kulturjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Malmö,
Lund,
Svedala,
Trelleborg,
Eslöv eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-04-25Om tjänstenÄr du en person som gillar att vara ansiktet utåt och leverera service på hög nivå? Trivs du i en roll med varierande arbetsuppgifter i en utvecklande miljö? Då kan detta vara jobbet för dig! Vi söker nu en lösningsorienterad och serviceinriktad Office Coordinator till företag i Malmö.
Om företagetKFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Dina arbetsuppgifterI rollen som Office Coordinator kommer du arbeta brett med att stötta organisationens olika avdelningar och ingen dag är den andra lik. Du kommer ha en nyckelroll där du har mycket kontakt med såväl interna som externa. Exempel på arbetsuppgifter är:
• Ansvara för att välkomna externa besökare och hänvisa besökare till lämplig person
• Säkerhetsställa att kontorsytor håller hög standard
• Boka bud och organisera alla inkommande och utgående inlägg på lämpligt sätt
• Beställa lagerförnödenheter till kontoret
• Stötta finansteamet med ekonomiärenden såsom fakturering och utläggshantering
• Organisera kund- och teamevenemang
• Skapa samt redigera kundpresentationer
• On boarding av nyanställda
Du erbjuder administrativt stöd till organisationens olika avdelningar och kommer bland annat att arbeta nära VD, ekonomiavdelning, IT samt HR.
KvalifikationerFör att passa som Office Coordinator hos oss behöver du:
• Ha tidigare erfarenhet inom liknande arbetsuppgifter
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
• Goda kunskaper i Microsoft Office-paketet.
Som person är du lösningsorienterad och flexibel. Du har god initiativförmåga och är inte rädd för att våga testa nytt. Du är strukturerad och gillar att ha många bollar i luften samtidigt. Vidare har du även god samarbetsförmåga.
Övrig informationOm detta låter som något för dig uppmuntrar vi dig att skicka in ansökan redan nu! Vi jobbar med löpande urval och återkoppling kan dröja. Tjänsten är en provanställning med stor möjlighet till fast anställning.
Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida. Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare
Joakim.Felldin@kfx.se Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-05-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)
Arbetsplats KFX HR-partner Stockholm
Jobbnummer 7698361
Observera att sista ansökningsdag har passerat.