Office assistent sökes tilll Benifys huvudkontor!
Benify / Vaktmästarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla vaktmästarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Benify i Stockholm,
Göteborg,
Malmö eller i
hela Sverige Är du vårt huvudkontors nya Office Assistant som trivs med ordning och reda men som samtidigt inte är rädd för lite kaos? Vi har ett stort kontor på tre våningsplan och du, tillsammans med vår receptionist, är de som tar ansvar för att våra medarbetare, kunder och kandidater möts av en miljö som man verkligen trivs i!
På Benify arbetar vi hårt samtidigt som vi har mycket roligt på jobbet. Det beror på att vi bara anställer personer som vi verkligen gillar. Tråkmånsar gör sig inte besvär!
På Benify erbjuder vi en kultur som genomsyras av innovation, framåtanda och omtanke för varandra. Här finns alltid en strävan att utvecklas, växa och ha roligt på jobbet, vilket inte gör det till någon slump att vi nyligen blev utsedda till en av Sveriges tio bästa arbetsplatser av Great Place To Work.
Publiceringsdatum2019-05-03ArbetsuppgifterDu är kontorets fixare och har öga för att se sådant som inte fungerar, och justera det, redan innan någon annan hinner reagera. Du trivs när det är ordning och reda och tar egna initiativ till att säkerställa det. Det kan vara allt från att det finns kaffekoppar tillgängliga för besökare till att flytta skrivbord eller byta en trasig glödlampa. Vi har också flera kontorsrum som behöver ses om och det blir din uppgift att se till att det är rum som våra medarbetare och kunder trivs och vill vara i. Vi gillar att tänka annorlunda så är du kreativ och har en ny spännande idé på hur man kan skapa en trivsam arbetsmiljö blir det din uppgift att driva igenom det.
Du ingår i Office-teamet där du och din kollega som arbetar som Receptionist ansvarar för att kontoret är representativt. Det handlar om teamwork!
Utöver detta kommer du till exempel att:
• Kontorsronder för att säkerställa att allmänna utrymmen är representativa
• Internservice så som att svara på frågor rörande kontoret, visa vart rum ligger och vart kollegor sitter
• Fylla på kaffe och hålla testationer uppdaterade
• Ansvar att felanmälan om något inte fungerar exempelvis vitvaror etc.
• Inventera förbrukningsmaterial
• Hämta lunch-och fikabeställningar
• Vara behjälplig vid kundevent, introduktionsdagar för nya Benifyers och andra interna projekt
Vem är du?
• Är sprudlande av energi och ger god service!
• Har tidigare erfarenhet i liknande roll så som frukostvärd på hotell eller i annat serviceyrke
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift då vårt koncernspråk är just på engelska men många på kontoret pratar svenska
• Har erfarenhet av att arbeta flexibelt, har du exempelvis arbetat som konsult via ett bemanningsföretag är det ett stort plus!
Som person tar du tag i dina arbetsuppgifter med energi och glädje. Du är flexibel och har förmåga att lyfta blicken, prioritera samt att samarbeta och kommunicera med olika parter. I denna roll ställs även krav på gott omdöme och personlig mognad. Att ge gäster och besökare service i världsklass ska vara en självklarhet! Som person tar du tar egna initiativ och har en förmåga att prioritera i stressiga situationer. Du har en "can do"-attityd samt en energi som smittar av sig på andra!
Som Office Assistant är du ansiktet utåt för Benify och därför kommer vi lägga Störst vikt vid de personliga egenskaperna. Vi ser därför att du alltid vill våra medarbetare det bästa och gör ditt yttersta för att överträffa förväntningar gentemot dem såväl som besök från kunder som leverantörer som besöker vårt kontor.
Praktisk information
Start: Start i augusti 2019
Omfattning: ca 50-60% mellan ca kl. 7-13.
Plats: Stockholm, Östermalm
Kontaktperson: Madeleine Siggelow (HR Business Manager & Head of Office Management)
OM BENIFY
Benify började som en idé om att göra HR enkelt och är nu ett av de ledande bolagen inom förmåner och ersättning. Med vår smarta förmånsportal har vi fullkomligt revolutionerat HR-branschen. Vi hjälper våra kunder över hela världen med den aktuella utmaningen att bli attraktivare arbetsgivare och i dagsläget används vår produkt av drygt 1 400 000 medarbetare på över 1500 bolag.
I dag är vi ca 350 extraordinära kollegor placerade på 9 kontor runt om i Europa. Vår främsta fokus nu är fortsatt tillväxt och att bli en global spelare inom området Employer Branding och Compensation & Benefits.
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBenify
AdressBenify
Banérgatan 16
11523 Stockholm
KontorsadressBanérgatan 16
Jobbnummer 4765711
Observera att sista ansökningsdag har passerat.