Office Assistant Till Human Capital-Företag
Ryska Posten / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige För start omgående söker Ryska Posten Bemanning två sociala, serviceinriktade och drivna receptionister som vill arbeta hos vår kund. Kunden är ett snabbt växande Human Capital Consulting-företag och sitter i ljusa moderna lokaler centralt på Stureplan.
Receptionen skall vara bemannad måndag-fredag kl. 07.00-18.00 och det kommer vara två personer som delar på tiderna och arbetar kl. 07.00-16.00 respektive kl. 09.00-18.00. Uppdraget är en del av vår rekryteringsverksamhet och anställning sker direkt hos vår kund.
Publiceringsdatum2016-03-08Dina arbetsuppgifterI rollen som Office Assistant kommer du ansvara för kontor, reception, besökare och konferensrum. Dels kommer du att arbeta med sedvanliga receptionssysslor såsom att ta emot besökare, svara i telefon och ansvara för post och budhantering. Dels kommer du att ha kontakt med leverantörer, hjälpa till med enklare ekonomiuppgifter samt vara ansvarig för att instruera kandidater vid arbetspsykologiska tester.
Vidare är du ansvarig för att kontoret är rent och snyggt och för att kunder såväl som gäster och kollegor får bästa tänkbara service. Det är ett konstant högt tempo och många projekt som drivs parallellt vilket ställer stora krav på god simultanförmåga och förmåga att vara professionell, positiv och tillmötesgående även i de mest pressade situationer.
Vem söker vi:
Vi söker dig med flera års erfarenhet från liknande arbete och som tidigare har arbetat i en reception på ett professionellt servicebolag. Du är van att arbeta i ett högt tempo mot högt uppsatta mål och drivs av att ständigt utveckla och förbättre ditt arbeta. Som person är du social, prestigelös och initiativtagande och i din arbetsroll är du professionell, proaktiv och lösningsorienterad. Du tar dig gärna an nya arbetauppgifter, högt som lågt och har lätt för att sätta dig in i nya uppgifter och rutiner. Flytande kunskaper i svenska och engelska är ett krav och ytterligare språkkunskaper är meriterande.
Varmt välkommen med din ansökan!
Urval sker löpande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-04-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMarlen Plånborg, 08-518 072 00
marlen.planborg@ryskaposten.seFöretagRyska Posten
AdressRyska Posten
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2711832
Observera att sista ansökningsdag har passerat.