Office Assistant till CGM i centrala Göteborg!
Poolia Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Poolia Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Lerum,
Öckerö eller i
hela Sverige Är du en person som har lätt för att ta initiativ, är prestigelös och som snabbt ser vad som behövs göras? Då har vi uppdraget för dig! Just nu söker CompuGroup Medical (CGM) en Office Assistant till deras kontor vid lilla bommen i Göteborg. Uppdraget är på heltid och det finns stora möjligheter att bli långvarig på företaget då vår kund ser ett behov på några år. Du kommer att jobba som konsult via oss på Poolia och vi ser det som mycket positivt om du kan starta uppdraget tidigt i augusti. Eftersom vi rekryterar löpande så kan tjänsten komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum, så ansök redan idag!
Publiceringsdatum2021-06-04Om tjänstenCGM är ett innovativt och spännande företag som jobbar med att digitalisera vården för att underlätta vårdpersonalens arbete men också för att patienter på ett smidigare sätt ska få ta del av sin vård. Som Office Assistant på CGM kommer du att tillhöra ett team i Göteborg på ca 30 personer men också admin-teamet i Solna för att ta del av erfarenheter och lärdomar därifrån. Rollen innebär en stor del administrativa arbetsuppgifter för att stötta både säljavdelningen och övriga avdelningar så som HR och marknad. Ditt arbete kommer vara väldigt omväxlande, då den ena dagen inte är den andra lik. Exempel på arbetsuppgifter som kan förekomma är:
• Bemanna växeln
• Hantera post
• Ta emot besökare och leveranser
• Ansvara för lokalerna
• Beställa kontorsvaror
• Hantera säljavdelningens mail och ansvara för inkommande kundförfrågningar
• Hantera offerter från underskrift till registrering i SAP samt ev fysisk arkivering
• Se till så att nyanställda får passerkort och viktig information
• Ansvara för felanmälningar
Vem är du?
För att vara aktuell för rollen så krävs det att du har erfarenhet av liknande arbete. Du är van vid receptionist- och växelarbete. Vi tror att du har jobbat med dessa typer av arbetsuppgifter i några år och att du känner dig trygg i en roll som innebär att multitaska och att ge god service med bra bemötande. Som person är du prestigelös, strukturerad, självgående och har lätt för att ta egna initiativ. Du ser snabbt vad som behövs göras då du har en god förmåga att se helheten och att utgå från ett helikopterperspektiv. Du är en "doer" och tar för dig av det som behövs göras!
Det är även viktigt att du har god kunskap av Officepaketet och är van vid att jobba i olika system. Vidare behärskar du svenska och engelska flytande i tal och skrift.
Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-06-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPoolia Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "60054".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Poolia Sverige AB (org.nr 556426-7655),
http://www.poolia.se Arbetsplats Poolia Väst AB
Jobbnummer 5791989
Observera att sista ansökningsdag har passerat.