Office Assistant /Deltid / Extrajobb
Bravura Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2021-08-24Om tjänstenOm företagetBravura är ett rekryterings- och bemanningsföretag som utsetts till Gasellföretag sex gånger och vi fortsätter nu vår expansiva tillväxt. Vårt företagande har utgångspunkt i en övertygelse om att jobb är något fundamentalt för alla människor. Vi tror att människor och företag gör skillnad för varandra och vi har möjlighet att vara länken däremellan. Så stärker vi företag genom människor och människor genom jobb.
Vi är en attraktiv arbetsgivare för dig som är målinriktad, tycker om att göra affärer samt trivs i en inspirerande och entreprenöriell miljö. Hos oss får du möjlighet till initiativtagande och ansvar samt erbjuds möjlighet till personlig utveckling och avancemang. Hos oss får du även en arbetsplats där vi ser att en god gemenskap och glädje genererar bättre resultat. Läs gärna mer om hur det är att arbeta hos oss på vår >> karriärsida! <<
Dina arbetsuppgifterI rollen som Office Assistant är din huvudsakliga uppgift att ta emot Bravuras besökare i receptionen på ett vänligt, engagerat och professionellt sätt. Du besvarar även inkommande samtal och mejl från våra kunder och kandidater. I rollen ingår att skapa en trivsam arbetsplats samt viss kontorsservice och administrativa arbetsuppgifter som posthantering eller bokningar. Andra exempel på uppgifter kan vara att hantera felanmälan, ha kontakt med städbolag och fastighetsägare, samt att vara behjälplig vid lokala arrangemang som exempelvis kundevent.
Arbetet är på deltid, ca 12 timmar/vecka med som är fördelade på olika pass, 8.00- 12.00 eller 12.00-17.00. Du kan välja att jobba hel eller halvdag.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Pågående eftergymnasiala studier med minst ett år kvar till examen
• Erfarenhet från ett servicerelaterat arbete
• Goda kunskaper i tal och skrift, både på svenska och engelska
• Telefon- och datorvana är meriterande
För att trivas i rollen är du en person som får energi av att ge god service och sprida glädje till såväl besökare som kollegor. Du trivs med variation och förändring samt arbetar prestigelöst, lösningsorienterat, noggrant och strukturerat i ett högt tempo. Givetvis delar du våra värderingar: inspirerande, generös, pålitlig och målinriktad vilket även innefattar att du har ett fördomsfritt förhållningssätt.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Hornstull, Stockholm
Lön: Timlön
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: extrajobb, office assistant, kontorsassistent, receptionist
Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-09-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5917642
Observera att sista ansökningsdag har passerat.