Office administratör sökes för deltidsuppdrag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Vill du ha ett arbete med varierade arbetsuppgifter där du får möjlighet att använda din strukturerade förmåga? Vi på Adecco, Office & HR ger dig möjligheten till detta då vi nu söker en administratör till en av våra kunder.
Hur ser din arbetsdag ut?
I rollen som Office administratör kommer du att avlasta för övrig personal på kontoret med olika administrativa arbetsuppgifter. Ditt arbete kommer bland annat innebära att du är ansvarig för kontorsmaterial och att det alltid finns kaffe, frukt etc. i köket. Du kommer också att agera kontaktperson för personalen vid administrativa frågor samt sköta den löpande underhållningen för de administrativa verktygen såsom till exempel skrivare. Det är din uppgift som Office administratör att hålla kontoret i fint skick, vilket gör att du även kommer att vara ansvarig för att underhålla kontakten med underleverantörer så som hyresvärden och städfirman för att säkerställa att kontoret fungerar optimalt.
Tjänsten är på deltid, 10-15 h/veckan, och med start omgående. Ett krav är att du ska kunna arbeta måndag mellan 08.00-13.00 och antingen onsdag eller torsdag samma tid. Uppdraget är löpande där du blir anställd som konsult hos Adecco och uthyrd till vår kund.
Vem trivs som Office administratör?
Har du erfarenhet ifrån liknande arbetsuppgifter eller annan administrativ vana såsom från en reception kommer du snabbt att komma in i dina arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du har en avslutad gymnasieutbildning och goda kunskaper i engelska.
För dig som trivs i en roll som kräver struktur och ett öga för detaljer kommer tjänsten att vara intressant. Din goda förmåga att se vad som behövs göras när kommer komma väl till pass. Som person är du vidare initiativtagande, motiverad och trivs med att arbeta självständigt. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.seoch ansöker därifrån. Länk till ansökan:
http://www.adecco.se/sv-SE/soker_du_jobb/Pages/platsannons.aspx?adid=1627044Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Helena Åhs på tel: 031 725 45 16 eller på
helena.ahs@adecco.seVid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommenatt söka!
Publiceringsdatum2012-10-10Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg
KontorsadressGötgatan 11
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 031-725 45 00
Jobbnummer 1362615
Observera att sista ansökningsdag har passerat.