Objektspecialist Läkemedelssupport till Servicedesk IT Telefoni,

Region Halland, IT Servicedesk / Datajobb / Halmstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla datajobb i Halmstad, Laholm, Båstad, Falkenberg, Ängelholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Region Halland, IT Servicedesk i Halmstad, Varberg, Kungsbacka eller i hela Sverige

Region Halland är en av Hallands största arbetsgivare. Vi är över 7 900 medarbetare inom 370 olika yrken - alla lika viktiga. Vårt huvuduppdrag är att erbjuda en god hälso- och sjukvård och att främja utveckling och tillväxt. Visionen för vårt arbete är att göra Halland till den bästa livsplatsen. Region Hallands värdegrund sammanfattas "Vi KAN", där K står för kompetens, A för ansvar och N för nytänkande - ord som vi vill ska prägla alla oss som arbetar i regionen.

Regionservice levererar servicetjänster till Region Hallands kärnverksamheter. Medarbetarna utför tjänster inom serviceområdena teknik, fastigheter, kost, städ, vaktmästeri, logistik, administration, utbildningar & event, upphandling, intranät, kommunikation och it/tele. Regionservice målsättning är att utveckla en effektiv och rationell service med hög kvalitet.


Publiceringsdatum
2018-02-27

Arbetsuppgifter
Vi söker nu en person till Servicedesk IT och Telefoni som är intresserade av att arbeta med användarstöd, analys och felsökning inom området digital läkemedelshantering. Vi söker dig som vill ge hälso- och sjukvården den bästa servicen när det gäller digital läkemedelshantering, via vår telefoni- och webbtjänst. Läkemedelsupporten kommer främst ske via direkt kontakt med kund över telefon eller via ärendehanteringssystemet Servicedesk Plus.

Servicedesk IT Telefoni har öppet mellan kl. 7-17 och arbetstiderna kan variera under veckan. Du kommer att ingå i en avdelning där arbetsglädje, kunskap och ett gott bemötande står i centrum.

Dina främsta arbetsuppgifter kommer att bestå av att bemanna Region Hallands Servicedesk för Läkemedelssupport:
• Telefonsupport - registrera och lösa ärenden och beställningar i direkt kontakt med kund över telefon.
• Websupport - granska, komplettera ärenden. Kommunicera skriftligt med kunder.
• Lösningsgrupp - Vår Servicedesk utmanas ständigt med ärenden/incidenter som kräver analys och djupare felsökning.
• Behörighetshantering

Andra förkommande arbetsuppgifter är:
• Användarstöd i form av guider, manualer och filmer
• Anpassning i IT stöden
• Utbildning
• Delta i utvecklingsprojekt
• Delta i pilot rådgivningschat läkemedel tillsammans med Servicedesk IT och Telefoni


Kvalifikationer
Vi söker dig som har arbetat som Sjuksköterska, Receptarie eller Apotekare. Kunskaper och intressen inom området läkemedelshantering och vård är meriterande. Stort plus är om du har erfarenhet av de vårdsystem som används i Region Halland vid läkemedelshantering t.ex. NCS Läkemedelsmodul, Pascal, ePed, Auricula, Svevac, Läkemedelsautomat och Pillan. Även erfarenhet av digital läkemedelshantering inom annan hälso- och sjukvård, Apoteks-bransch och/eller Läkemedelsindustri är meriterande, liksom dator och teknikintresse.

Som person är du en engagerad och hjälpsam, både i mötet med hälso- och sjukvårdens medarbetare och i samarbete med dina kollegor. Du kan även arbeta självständigt och tar gärna egna initiativ. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Du har intresse och erfarenhet av Microsoft Office och operativsystem Windows 7 och 10 samt mycket goda språkkunskaper i svenska i tal och skrift. Körkort B krävs för tjänsten då arbetet innebär en hel del resor i Halland.

Vi ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund.

Varmt välkommen med din ansökan!

ÖVRIGT
Region Halland erbjuder dig heltid. Utökning av arbetstiden kan komma att erbjudas vid någon annan arbetsplats.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Region Halland har upphandlade avtal.

Varaktighet, arbetstid
Deltid. 80 % eller del av tjänst s.k. kombinationstjänst inom Region Halland. Dagtid. Tidsbegränsad anställning, tillträde: Tillträde snarast. Tidsbegränsad anställning t.o.m. 2018-09-02. Möjlighet kan finnas till TV-anställning.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-11
Ange följande referens när du ansöker: RGS 13/18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Bojana Radovanovic Simeon 035-13 65 58
Marie Rosengren 0725-30 16 10

Företag
Region Halland, IT Servicedesk

Adress
Region Halland, IT Servicedesk
Box 517
30180 HALMSTAD

Kontorsadress
30185 Halmstad

Jobbnummer
3990538

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Region Halland, IT Servicedesk

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Region Halland, IT Servicedesk: