Nu söker vi en ekonomi- och administrationsansvarig!
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Tibro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Tibro,
Hjo,
Skövde,
Karlsborg,
Tidaholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Tibro,
Hjo,
Skövde,
Karlsborg,
Tidaholm eller i
hela Sverige Har du erfarenhet av ekonomi och administration? Gillar du att ha kundkontakt samt trivs med att ha stort eget ansvar? Då är det här tjänsten för dig!
Publiceringsdatum2017-10-09Om tjänstenI din roll som ekonomi- och administrationsansvarig kommer du att arbeta med löpande bokföring, fakturering, löneadministration, personaladministration samt andra administrativa uppgifter. Du kommer även att assistera utesäljarna med uppgifter som innebär kundkontakt via telefon och mail. Kunden använder sig av Visma administration 2000 och Visma Lön 600. God kunskap inom dessa, eller likvärdiga program är därför meriterande. Även goda kunskaper i Excel är önskvärt.
Om dig
För att passa in på denna tjänsten ser vi att du är noggrann, flexibel och besitter god kommunikativ förmåga. Vidare har du god samarbetsförmåga, är stresstålig och tar eget ansvar. Du har även kunskaper inom administration och redovisning. Då tjänsten innebär kontakt med både nationella samt internationella kunder pratar samt skriver du svenska och engelska obehindrat.
Meriterande för tjänsten är:
• Du har en eftergymnasial utbildning på två år eller längre inom ekonomi.
• Du har arbetslivserfarenhet som något av följande: redovisningsekonom, ekonomiassistent eller löneadministratör.
• Du har kunskaper i Visma administration 2000 och Visma Lön 600.
• Du har kunskaper i officepaketet.
Om anställningen
Tjänsten som ekonomi- och administrationsansvarig är ett konsultuppdrag med tillsättning enligt överenskommelse. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Till att börja med blir du anställd hos Adecco som konsult och för rätt person finns det stora möjligheter att tjänsten övergår till en anställning direkt hos kunden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att få inbjudan till videointervju som du ombeds genomföra så snart som möjligt. De som går vidare efter videointervjun får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att
kontakta ansvarig rekryterare Olivia Carlsson på 0500-445774.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktOlivia Carlsson
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Hertig Johans Gata 8
54130 SKÖVDE
KontorsadressHertig Johans Gata 8
Jobbnummer 3739638
Observera att sista ansökningsdag har passerat.