Nu söker Swedish Office Consulting en upphandlingsassistent
Swedish Office Consulting AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Swedish Office Consulting AB i Stockholm,
Botkyrka eller i
hela Sverige Swedish Office Consulting tillhandahåller inköp och upphandlingstjänster till både privata och offentliga sektorn varav vårt största område är Entreprenad inom offentliga sektorn. Vi söker en visstidsanställd för ett uppdrag på 50 % i minst sex månader till vår kund i södra Stockholm för en tjänst som upphandlingsassistent.
Som upphandlingsassistent behöver du vara bekant med verktyget TendSign och gärna ha runt ett års yrkeserfarenhet inom området.
Du som upphandlingsassistent kommer:
• Genomföra referenstagning
• Genomföra kreditkontroller och liknande
• Beställa varor och tjänster
• Jobba med kopier, sortering och arkivering
• Avlasta upphandlaren med all övrig administration
• Utföra avtalsförlängningar
• Inläggning av avtal i TendSign samt avtalsuppföljning
Har du några frågor om tjänsten så är du varmt välkommen att ringa rekryteringschef Helena Weijsenburg 070 - 89 09 229 eller maila
helena@swedishoffice.seVi söker just nu en upphandlingsassistent som har erfarenhet av Tendsign och gärna ett års yrkeserfarenhet.
Swedish Office Consulting AB är ett konsultföretag verksamt inom områden som inköp, upphandling , IT och Ekonomi.
Varaktighet, arbetstid
40%-60%
Publiceringsdatum2018-04-27Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-06
Ange följande referens när du ansöker: Upphandlingsassistent
FöretagSwedish Office Consulting AB
AdressSwedish Office Consulting AB
Västertorpsvägen 135
12944 Hägersten
KontorsadressVästertorpsvägen 135
Jobbnummer 4114241
Observera att sista ansökningsdag har passerat.