Norsktalande medarbetare till Customer Service

Bombardier Transportation Sweden AB / Butikssäljarjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bombardier Transportation Sweden AB i Västerås, Botkyrka, Solna, Stockholm, Gävle eller i hela Sverige

Get on board, we can drive you further in your career

Bombardier Transportation är en världsledande leverantör till världens järnvägar. Genom hög kapacitet, energieffektivitet, säkerhet samt god miljöprestanda bidrar våra tåg till ett långsiktigt hållbart transportsystem.

Division Services ser till att de fordon våra kunder köpt av oss fortsätter att hålla världsklass även efter leverans. Genom ett väl utarbetat system för löpande underhåll håller vi våra kunders fordonsparker rullande år efter år.

Om du, liksom vi, är en passionerad vinnare och vill nå resultat är Bombardier Transportation rätta stället för dig. Välkommen att bli en del av vårt lag!

Vi söker en norsktalande medarbetare till vår Customer Service i Västerås
Vikariat under 6 månader med möjlighet till förlängning, start snarast
Din Roll
Du kommer att arbeta i ett team på vår kundserviceavdelning inom Service divisionen. Rollen innebär att du ansvarar för att stödja både externa kunder och Bombardiers försäljningsorganisation på den nordiska marknaden gällande reservdelsförsäljning. Du kommer att ha daglig kontakt med våra kunder via telefon och mejl men även genom kundbesök. Rollen kommer i första hand vara inriktad på att arbeta mot den norska marknaden.

Du hjälper till och stödjer kunderna genom hela kedjan dvs. från offertarbete och orderhantering tillfakturering. Du kommer att ha löpande kontakt med andra avdelningar inom företaget som Inköp och Engineering.

Du levererar alltid på bästa sätt med snabba svarstider och hög servicenivå gentemot våra kunder. Du rapporterar till den nordiska Customer Service chefen.
Dina erfarenheter och kvalifikationer
Du har en teknisk bakgrund och tidigare erfarenheter av reservdelshantering. mycket goda kunskaper i Microsoft Office, särskilt Excel. Du är en duktig administratör som är van samt tycker om att använda datorn som arbetsredskap. Tjänsten kräver mycket goda kunskaper i norska och engelska. Det är en stor fördel om du kan läsa ritningar och har erfarenheter från tillverkande industri. Även kunskaper i affärssystemenBaan och MultiPlus är meriterande

Som person är du serviceinriktad, lyhörd och driven. Du har ett professionellt förhållningssätt gentemot kunder, är flexibel och kan hantera ett emellanåt stressigt arbete med hög arbetsbelastning. Du är strukturerad och innehar en stor social kompetens samt en god kommunikationsförmåga.

Känner du igen dig i beskrivningen ovan och vill bli en del av vårt team? Vi intervjuar kandidater löpande så ansök redan idag via http://www.careers.bombardier.com/ .
Välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2013-01-24

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
BOMBARDIER TRANSPORTATION SWEDEN AB

Adress
BOMBARDIER TRANSPORTATION SWEDEN AB
72173 VÄSTERÅS

Kontorsadress
ÖSTRA RINGVÄGEN 2
VÄSTERÅS

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 010-8520000

Jobbnummer
1447591

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bombardier Transportation Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bombardier Transportation Sweden AB: