Norsktalande kundservicemedarbetare till fordonsindustrin!

Adecco Sweden AB / Kundservicejobb / Göteborg
2021-04-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Norsktalande kundservicemedarbetare till fordonsindustrin!" (publicerad 2024-07-22) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Har du arbetslivserfarenhet inom service? Trivs du bra med att använda datorn och telefon som främsta arbetsverktyg? Är du social, driven, serviceminded samt pratar norska? Vi söker nu norsktalande kundtjänstmedarbetare för framtida uppdrag till vår globala kund inom fordonsindustrin!

Publiceringsdatum
2021-04-07

Om tjänsten
Vår kund är ett av Sveriges största företag och en global aktör inom fordonsindustrin. I denna roll blir du del av ett team som drivs av nyfikna och engagerade medarbetare som drivs av att leverera högklassig service. I rollen som kundservicemedarbetare arbetar du servicefokuserat för att hitta den bästa lösningen för kunden.

Dina främsta arbetsuppgifter kommer innebära:
• Hantering av kundärenden via telefon, mail, chatt och sociala medier.
• Proaktivt försäljningsarbete genom att fånga upp leads från inkommande ärenden
• Ta emot, ansvara för och hantera feedback från kunder
• Löpande förbättringsarbeten av arbetssätt och processer

Detta är en heltidstjänst med placering i Torslanda. Du kommer att ha ett varierande schema där även kväll-och helgjobb förekommer. Vi ser därför att du är flexibel gällande arbetstider.

Observera att vi genom denna annons endast söker dig som är norsktalande samt för framtida uppdrag

Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet av servicearbete, gärna inom kundtjänst eller försäljning. Eftersom du kommer att hantera kundärenden globalt är det väsentligt att du behärskar engelska flytande i tal och skrift. I denna roll önskar vi även att du har god kunskap i norska, både i tal och skrift. Vi ser också att du har god datorvana och har lätt för att lära dig nya program och system. Meriterande är erfarenhet inom Salesforce eller andra CRM-system.

Vidare söker vi dig som brinner för service och som vill ge en kundupplevelse utöver den vanliga. Du är lyhörd, är kreativ och har således en fallenhet för att hitta lösningar på problem. Vidare är du en driven lagspelare som trivs bra med att arbeta i team. Du bidrar med positiv energi till ditt team och ser gärna utvecklingsmöjligheter i ditt uppdrag.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Maria Thell via maria.thell@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Kundtjänst - Customer support - Customer Service - Service - Salesforce - CRM - Norska

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-04-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-32901".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
5675509

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: