Norsktalande kundservicemedarbetare sökes

MSX International Ltd / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos MSX International Ltd i Göteborg, Jönköping, Malmö, Stockholm eller i hela Sverige

MSX International är ett internationellt ledande serviceföretag inom bilbranschen. Vårt fokus är kundtillfredsställelse och lönsamhet för våra samarbetspartners och kunder, vilka är bilimportörer och deras återförsäljare. Med mer än 75 års erfarenhet inom bilbranschen och drygt 6000 anställda experter i 80 länder, har MSXI det som krävs för att förstå marknadens dynamik och för att ta våra kunder ett steg längre än sina konkurrenter.

Tycker du om att arbeta med kundservice och har erfarenhet från bilbranschen? Talar och skriver du med lätthet på norska? Då kan detta vara arbetet för dig! Vi söker nu en norsktalande kundservicemedarbetare för vår kunds räkning.

I tjänsten som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta att svara på telefonsamtal och mail från befintliga bilkunder för att ge information och lösa olika problem för dem. Som kundservicemedarbetare kommer du vara del av ett mindre team där du arbetar med telefon och dator som arbetsredskap, för att ge kunderna förstklassig service! Du kommer att vara anställd av MSXI men arbeta heltid för en av våra kunder.

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från kundmottagning och/eller har arbetat i ett kundkontaktcenter samt behärskar väl det norska språket. Meriterande är om du har arbetat inom fordonsbranschen. Som person är du serviceminded, glad, positiv och har lätt för att kommunicera med andra människor. Du har stort fokus på service och kundnöjdhet och har alltid som mål att överträffa kundens förväntningar. Du måste ha mycket goda kunskaper, i både tal och skrift, i norska och goda kunskaper i engelska.

Anställning och arbetsställe:
Anställningen är på heltid med placering i Göteborgsområdet.

Publiceringsdatum
2015-11-25

Dina arbetsuppgifter
• Svara professionellt på kundernas frågor via mail och telefon
• Säkerställa svar/lösning på kundernas frågor/klagomål kring bilägarskapet
• Samarbeta med återförsäljarna för klargörande i olika specifika ärenden
• Driva vidare eller eskalera ärenden som inte kan lösas i kundkontaktcentret
• Logga och bearbeta data i kundens CRM system

Önskvärd erfarenhet/kunskaper:
• Erfarenhet från arbete med administration och kundservice
• Erfarenhet från arbete i kundrelationscenter är stark meriterande
• Mycket goda kunskaper i danska och engelska
• Erfarenhet från fordonsbranschen är meriterande

Som person är du:
• Duktig på att kommunicera muntligt och skriftligt
• Lösningsorienterad och analytisk
• Strukturerad, självgående och positiv
• Van användare av Office-paket och har goda grundläggande IT kunskaper

Låter detta som en spännande tjänst? Tveka inte att söka redan idag!

Ansökan bör innefatta ett personligt brev och ett CV. Ansök snarast då urval och intervjuer sker löpande, dock senast den 16:e december .

För frågor kring tjänsten, vänligen kontakta:
Ninni Andersson, Recruitment Coordinator, +46 (0)31-337 88 54

Besök gärna www.msxi.com för mer information.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tills vidare

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-12-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ninni Andersson, Recruitment Coordinator & HR assistant +46 (0)31 337 88 54

Företag
MSX International Ltd

Adress
MSX International Ltd
Drakegatan 7
41250 Göteborg

Kontorsadress
Drakegatan 7

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2544922

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från MSX International Ltd

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos MSX International Ltd: