Norsktalande kundservicemedarbetare sökes
MSX International Ltd / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos MSX International Ltd i Göteborg,
Jönköping,
Malmö,
Stockholm eller i
hela Sverige MSX International är ett internationellt ledande serviceföretag inom bilbranschen. Vårt fokus är kundtillfredsställelse och lönsamhet för våra samarbetspartners och kunder, vilka är bilimportörer och deras återförsäljare. Med mer än 75 års erfarenhet inom bilbranschen och drygt 6000 anställda experter i 80 länder, har MSXI det som krävs för att förstå marknadens dynamik och för att ta våra kunder ett steg längre än sina konkurrenter.
Tycker du om att arbeta med kundservice och har erfarenhet från bilbranschen? Talar och skriver du med lätthet på norska? Då kan detta vara arbetet för dig! Vi söker nu en norsktalande kundservicemedarbetare för vår kunds räkning.
I tjänsten som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta att svara på telefonsamtal och mail från befintliga bilkunder för att ge information och lösa olika problem för dem. Som kundservicemedarbetare kommer du vara del av ett mindre team där du arbetar med telefon och dator som arbetsredskap, för att ge kunderna förstklassig service! Du kommer att vara anställd av MSXI men arbeta heltid för en av våra kunder.
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från kundmottagning och/eller har arbetat i ett kundkontaktcenter samt behärskar väl det norska språket. Meriterande är om du har arbetat inom fordonsbranschen. Som person är du serviceminded, glad, positiv och har lätt för att kommunicera med andra människor. Du har stort fokus på service och kundnöjdhet och har alltid som mål att överträffa kundens förväntningar. Du måste ha mycket goda kunskaper, i både tal och skrift, i norska och goda kunskaper i engelska.
Anställning och arbetsställe:
Anställningen är på heltid med placering i Göteborgsområdet.
Publiceringsdatum2015-11-25Dina arbetsuppgifter• Svara professionellt på kundernas frågor via mail och telefon
• Säkerställa svar/lösning på kundernas frågor/klagomål kring bilägarskapet
• Samarbeta med återförsäljarna för klargörande i olika specifika ärenden
• Driva vidare eller eskalera ärenden som inte kan lösas i kundkontaktcentret
• Logga och bearbeta data i kundens CRM system
Önskvärd erfarenhet/kunskaper:
• Erfarenhet från arbete med administration och kundservice
• Erfarenhet från arbete i kundrelationscenter är stark meriterande
• Mycket goda kunskaper i danska och engelska
• Erfarenhet från fordonsbranschen är meriterande
Som person är du:
• Duktig på att kommunicera muntligt och skriftligt
• Lösningsorienterad och analytisk
• Strukturerad, självgående och positiv
• Van användare av Office-paket och har goda grundläggande IT kunskaper
Låter detta som en spännande tjänst? Tveka inte att söka redan idag!
Ansökan bör innefatta ett personligt brev och ett CV. Ansök snarast då urval och intervjuer sker löpande, dock senast den 16:e december .
För frågor kring tjänsten, vänligen kontakta:
Ninni Andersson, Recruitment Coordinator, +46 (0)31-337 88 54
Besök gärna
www.msxi.com för mer information.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tills vidare
ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktNinni Andersson, Recruitment Coordinator & HR assistant +46 (0)31 337 88 54
FöretagMSX International Ltd
AdressMSX International Ltd
Drakegatan 7
41250 Göteborg
KontorsadressDrakegatan 7
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2544922
Observera att sista ansökningsdag har passerat.