Norsktalande kundservicemedarbetare och administratör

Frontdesk Nordic AB / Kundservicejobb / Göteborg
2025-05-09


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Frontdesk Nordic AB i Göteborg, Stockholm eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2025-05-09

Om tjänsten
Som kundservicemedarbetare och administratör hos FRONTDESK AB är du ansvarig för att ge förstklassig service till våra norska och svenska kunder via telefon och e-post. Du hanterar kundärenden i vårt CRM-system, löser problem och säkerställer en god kundupplevelse. En viktig del av arbetet går ut på att hjälpa kunder med växellösningar, produkter och tjänster, samt att guida dem i våra system. Du samarbetar dagligen med kollegor på andra avdelningar för att säkerställa att ärenden löses i tid.

Utöver kundkontakt har du diverse administrativa uppgifter, till exempel att skicka ut SIM-kort, skapa rapporter eller skriva protokoll. Du bidrar aktivt till att förbättra våra arbetsverktyg och processer genom att samla in och analysera feedback från kunder.
Låter det här som något för dig? Skicka oss en ansökan idag!

Om FRONTDESK AB
FRONTDESK AB är en kommunikationsleverantör som erbjuder tjänster inom telefoni, växlar och CRM. Vi erbjuder ett brett utbud av produkter och tjänster som hjälper företag att effektivisera arbetet och få en enklare vardag. För att lyckas med detta har vi rekryterat engagerade och kompetenta medarbetare med olika erfarenheter, bakgrunder och specialområden till våra kontor i Göteborg, Stockholm och Oslo.

FRONTDESK AB har cirka 50 anställda och omsätter cirka 80 miljoner SEK.

Ansvarsområden
Löpande registrering av avtal i våra affärssystem.
Hantering av kundärenden via e-post och telefon.
Guidning av kunder i vår växellösning, våra produkter och våra tjänster, samt ge support och hitta kundspecifika lösningar.


Vem vi söker
Vi söker någon som är serviceinriktad, gillar att prata med kunder och har lätt för att bygga relationer. Du kommunicerar tydligt och pedagogiskt, är självgående och kan hålla huvudet kallt i hektiska perioder. Du har erfarenhet av CRM-system och Office-paketet, och du är inte rädd för att lära dig nya tekniska lösningar. Det är en fördel med erfarenhet från telekomsupport, men inget krav.


Kvalifikationer
Erfarenhet från kundservice och administration
Uttrycker dig väl i tal och skrift på norska och engelska
Microsoft Office-erfarenhet
CRM-erfarenhet
Erfarenhet från telekomsupport (meriterande)



Dina personliga egenskaper
Du har förmågan att förklara tekniska saker på ett enkelt och förståeligt sätt. Du är strukturerad och flexibel med förmåga att arbeta både självständigt och i team, och du har goda kunskaper om olika IT-verktyg.

Vad vi erbjuder
FRONTDESK AB erbjuder en flexibel och kreativ miljö med korta beslutsvägar och goda utvecklingsmöjligheter. Kulturen i bolaget är informell, inkluderande och med en tydlig entreprenörsanda. Vi kännetecknas av nytänkande och utveckling, och vi strävar alltid efter att bli ännu lite bättre.
Vi håller till i ljusa och moderna lokaler i Citygate-byggnaden i stadsdelen Gårda, ett stenkast från Ullevi. Här har vi bland annat lunchrestaurang, gym och yoga, stor altan och gratis frukost. Efter provanställningen erbjuder vi också möjligheten att arbeta hemifrån en till två dagar i veckan. Kundserviceavdelningen består idag av sex personer med god sammanhållning och en trevlig arbetsmiljö.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-06-08
E-post: kathrine.kittelsen@frontdesk.se

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Kundservice".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Frontdesk Nordic AB (org.nr 556907-3256)
Fabrikstorget 1 (visa karta)
412 50  GÖTEBORG

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Kontakt
Kathrine Kittelsen
kathrine.kittelsen@frontdesk.se
0766644141

Jobbnummer
9329900

Prenumerera på jobb från Frontdesk Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Frontdesk Nordic AB: