Norsktalande kundservicekoordinator till Philips
Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Philips
Philips har sitt huvudsäte i Nederländerna och är ett diversifierat företag inom hälsa och välbefinnande med fokus på att förbättra människors liv med hjälp av innovationer vid rätt tidpunkt. Philips är världsledande inom hälsovård, konsumentprodukter och belysning och integrerar teknik och design i människocentrerade lösningar som baseras på grundläggande kundinsikter och varumärkeslöftet om ?sense and simplicity?. Philips består av tre affärsområden; Lighting, Consumer Lifestyle och Healthcare. Country organisationen inom Norden levererar service inom finans/redovisning, HR, kommunikation och IT till alla tre affärsområden. Läs gärna mer om Philips på
www.philips.se.Om Philips Healthcare
Philips Healthcare försöker att förenkla sjukvården genom att kombinera sin unika kliniska expertis med mänskliga insikter för att utveckla produkter som i slutändan bidrar till att förbättra kvaliteten på människors liv. Philips Healthcare arbetar för att göra en inverkan där vården sker inom sjukhusen och inte minst i våra egna hem.
Publiceringsdatum2013-03-11Om tjänstenCustomer Care Center är en del av Philips Healthcare som hanterar och ser till att all den medicinska utrustningen finns på rätt plats och fungerar som den ska. Som kundservicekoordinator ingår du i ett team som ansvarar för support mot kund. Du kommer att ta emot samtal från kunder, tala med tekniker på fältet samt beställa reservdelar . Vidare kommer du att ha ett samarbete med säljavdelningen med koordinering av diverse uppgifter.
Möjligheter
På Philips blir du en del av en resultatorienterad och dynamisk organisation med engagerade och drivna medarbetare. Din insats gör skillnad och värderas därefter och du kommer att få möjligheter till både professionell samt personlig utveckling.
KvalifikationerFör att passa in hos Philips krävs det att du är driven, flexibel och självgående samtidigt som du är en lagspelare med god samarbetsförmåga. Du är en kreativ problemlösare med god struktur och du arbetar på ett organiserat och proaktivt sätt. Du är vidare en noggrann person som drivs av mycket ansvar. Tjänsten ställer även krav på att du har en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska. Det är mycket meriterande om du även behärskar norska.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Tjänsten är på heltid med tillträde senast 1 maj och sträcker sig fram till sista augusti 2013. Vissa möjligheter till förlängning finns. Urval och intervjuer sker kontinuerligt och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och jobba på uppdrag hos Philips.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=308Har du frågor besvaras dessa av ansvarig rekryterare Viktoria Berg på 08-400 25 860 alt.
viktoria.berg@hero.seVi ser fram emot din ansökan!
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-04-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktViktoria Berg, Rekryterare 08-400 25 860
viktoria.berg@hero.seFöretagHERO AB
AdressHERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM
KontorsadressBJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM
Jobbnummer 1490337
Observera att sista ansökningsdag har passerat.