Norsktalande kundservice till medicintekniskt bolag

Placera Personal AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Företaget

Becton Dickinson (BD) är ett globalt medicintekniskt företag som arbetar med att förbättra medicinsk upptäckt, diagnostik och leverans av vård genom Advancing the world of health. De arbetar för att öka säkerheten för patient och vårdpersonal samt utveckla teknik som möjliggör medicinsk forskning och kliniska laboratorier. Becton Dickinson erbjuder innovativa lösningar som hjälper till att främja medicinsk forskning och genomik, förbättra diagnos av infektionssjukdomar och cancer, förbättra medicinering, främja infektionsbekämpning, utrusta kirurgiska och interventionella procedurer samt stödja hanteringen av diabetes.
BD har sitt nordiska huvudkontor i Marievik i Stockholm. De sitter i nya och fräscha lokaler med utsikt över vattnet. Becton Dickinson AB har dotterbolag i Danmark, Finland och Norge. De har sitt centrallager i Belgien där det mesta av distributionen utgår i från. På huvudkontoret i Stockholm finns utöver sälj- och marknadsavdelningen också en gemensam kundservice, IT, HR samt ekonomiavdelning. Till kundserviceavdelningen söker vi nu en norsktalande kollega.

Tjänsten
I rollen som norsktalande kundservicemedarbetare ingår du i ett nordiskt team. Teamet sitter i öppet landskap med närhet till varandra så det är lätt att bolla idéer och frågeställningar med varandra. Arbetsuppgifter som ingår i tjänsten är bland annat att ta emot samtal och mail från kunder och hjälper dem med att följa upp leveranser, prisfrågor, returer och reklamationer. Det ingår även en del orderläggning, uppföljning av ordrar samt bokning av service åt kunder när de har produkter som ska repareras. Kunderna du hjälper är mestadels landsting och privatkliniker och mestadels av kontakten kommer ske via mail. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 1 år med start enligt överenskommelse. Du blir anställd som konsult via Placera Personal.


Publiceringsdatum
2018-12-03

Kvalifikationer
För denna roll söker vi dig som har följande bakgrund

* Du har tidigare erfarenhet av kundservice eller administration
* Du har god kommunikativ förmåga i tal och skrift
* Du har flytande kunskaper i norska i tal och skrift
* Du har god systemvana och kunskaper i Officepaketet

Personligt
För denna tjänst lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är serviceinriktad, orädd och driven. Du trivs bra i en roll där det är en mix av både kunddialog och administration. Din samarbetsförmåga är mycket god och du stöttar gärna upp dina kollegor likväl som du inte är rädd för att be om hjälp om det är något som du inte förstår. Vidare är du ansvarstagande och ser till så att dina arbetsuppgifter inte blir liggandes. Du är också strukturerad och bidrar till ett positivt klimat.

Anställningstyp/arbetstider
1 års konsultuppdrag.
Start: Enligt överenskommelse
Heltid 37,5h/v
Arbetstider: Mån-Fredag 8-16:30
Placering: Marievik

Intresserad av tjänsten?
Sök tjänsten redan i dag. Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Sökord: Norska, norsktalande, kundtjänst, kundservice, orderadministratör, koordinator, orderhandläggare

Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid 1 års konsultuppdrag. Start: Enligt överenskommelse Heltid 37,5 h/v Arbetstider: Mån-fre 8-16:30 Placering: Marievik

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lovisa Torbacke 0702 44 99 59

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Jobbnummer
4489736

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: