Norsktalande Backoffice-medarbetare till Joyweek
Joyweek AB / Backofficejobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Joyweek AB i Solna,
Stockholm,
Linköping,
Göteborg,
Malmö eller i
hela Sverige Vi på Joyweek har en stark övertygelse om vad som skapar en fantastisk kontorsmiljö; det handlar inte bara om bekvämligheter, eller kaffemaskiner, eller inredning. Det är även magin som uppstår när människor samlas för att samarbeta på en plats som fungerar perfekt. Det är känslan, energin - den vibrerande atmosfären - som tar fram det bästa i alla.
Det må kanske låta lite krystat & mycket, men vi tror faktiskt just på det. Därav söker vi nu tillskott i form av en norsktalande, serviceinriktad, Backoffice-medarbetare som är redo att personifiera dessa värderingar genom sitt arbete!
Om tjänsten & kravprofil:
I denna roll är ett av dina huvudområden kundtjänstansvaret för våra norska kunder. Som backoffice-medarbetare arbetar du övergripande med att ge våra nordiska kunder, leverantörer & kollegor förstklassig service. Vi arbetar med helhetslösningar för kontor till våra kunder vars arbetsplatser är utspridda runtomkring i Norden. Genom detta kommer du arbeta med alla de affärsområden vi omfattas av, några exempel är: kontorsinredning, kaffemaskiner, lokalvård, bemanningstjänster, kontorsflytt & växtservice.
I grunden strävar vi alltid för långsiktiga samarbeten såväl internt som mot våra kunder. Genom en stark vilja att ge den bästa servicen och en tydlig administrativ förmåga kommer du vara en central del för att upprätthålla goda relationer och goda samarbeten.
Arbetet innefattar bland annat:
• Ta emot samtal, mejl och chattmeddelanden från företagskunder. Ansvar och fokus på norska marknaden
• Effektiv hantering av ärenden och bearbetning av förfrågningar
• Samarbete och planering med andra avdelningar för att säkerställa att ärenden uträttas och loggas korrekt
• Att du upprätthåller en hög standard av kundtjänst och relationsbyggande
Medan du arbetar på Stockholmskontoret som är beläget i Solna, så kommer du genom ansvaret som norsk kundtjänstansvarig även resa en del till kontoret i Oslo. I denna roll sker det kontinuerligt mycket samarbete; såväl med kollegor som kunder i både Sverige och Norge. Vi lägger därav stor vikt vid att få in rätt person med rätt inställning.
Vi söker dig som:
• Vill ge exceptionell service & är en lagspelare
• Trivs med att arbeta administrativt - och gärna har erfarenhet från liknande roller
• Är en problemlösare som ser glaset som halvfullt
• Kan kommunicera såväl skriftlig som muntlig på svenska, engelska & norska
Hos dina närmsta kollegor finns mycket kunskap och erfarenhet att ta lärdom av för att du smidigt skall kunna växa in i rollen. För att lyckas i denna roll bör du vara serviceinriktad, trivas med många kontaktytor och kunna vägleda kunder på ett pedagogiskt sätt. Vidare är du ansvarstagande, lyhörd och har lätt för att förstå andra människor. Har du erfarenhet av administrativt arbete som riktar sig mot ekonomiska frågor är det endast en fördel. Slutligen; att du prioriterar kundnöjdhet precis lika mycket som vi gör bör vara en självklarhet.!
Vad vi erbjuder
Vi är miljöorienterade både när det kommer till naturen och våra anställdas arbetsmiljö. Friskvårdsbidrag, rikslunchkort och friskvårdstimme är några av förmånerna som du kommer kunna ta del av.
Hos dina kollegor finner du kunskap som har vuxit fram genom långvarigt arbete inom företaget. Genom detta finns det dagligen erfarenhetsbaserad kunskap att ta del av, både kring stora och små ärenden. Samtidigt har en kontinuerlig tillväxt ständigt öppnat upp för nya personer, idéer och utvecklingar. Detta har resulterat i en balans vi är oerhört stolta över att ha uppnått; en balans som erbjuder en unik arbetskultur med enastående möjligheter
Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Heltid
Plats: Stockholm, Solna
Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Om Joyweek:
På Joyweek strävar vi efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle samtidigt som vi bidrar till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje. Vår vision är hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. Vår mission är att skapa de kontorsmiljöer där denna vision kan överträffas.
Vi är ca 175 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för våra 2350 kunder i Norden. Joyweek ägs av Verso Capital, omsatte 330 MSEK år 2022 och har kontor i Stockholm, Oslo, Göteborg, Malmö, & Linköping. Läs mer på:
www.joyweek.com (
http://www.joyweek.com/) Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-07-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Joyweek AB (org.nr 559058-8207),
http://www.Joyweek.com Arbetsplats Joyweek
Kontakt Mathias Eriksson
mathias.eriksson@joyweek.com Jobbnummer 8407300
Observera att sista ansökningsdag har passerat.