Nordisktalande kundtjänstmedarbetare
Travelocity Nordic / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Travelocity Nordic i Stockholm,
Sollentuna eller i
hela Sverige Är du nordisktalande och vill arbeta med biluthyrning i resebranschen? Upplever du dig själv som en professionell kundtjänstmedarbetare? Beskriver dina tidigare arbetsgivare dig som en fantastisk säljare och en teamplayer? Anser dina vänner att du alltid har ett leende på läpparna, då är det dig vi söker.
Holiday Autos Nordic söker en nordisktalande medarbetare till vårt Contact Center i Kista.
Holiday Autos Nordic är en av världens ledande hyrbilsförmedlare med 10 miljoner uthyrningsdagar per år. Företaget grundades i London 1987 och har funnits i Sverige sedan 1991. Sedan juli 2005 ingår Holiday Autos i resekoncernen Travelocity Nordic.
Du kommer att arbeta direkt med Holiday Autos kunder på vårt Contact Center beläget i Kista. Arbetet innebär att boka hyrbilar till våra kunder, besvara kundförfrågningar och hjälpa våra kunder med diverse frågor via telefon, fax och e-mail på ett säljande, professionellt, vänligt, personligt och serviceinriktat sätt. Arbetet kräver en utpräglad servicekänsla. Destinationskunskaper och kunskaper om bilar och branschen är en förutsättning för en framgångsrik karriär hos oss.
Egenskaper som positivism, noggrannhet samt säljkunskaper är speciellt meriterande. Du bör även kunna prioritera rätt arbetsuppgifter under periodvis stressiga förhållanden.
Du ska behärska danska, norsk, svenska och/eller finska samt engelska utan några språkliga begränsningar, både i tal och skrift. Eftersom vi är ett nordiskt Contact Center så är nordiska språkkunskaper obligatoriska. Övriga språkkunskaper är också meriterande, då vi har kontakt med leverantörer världen över. Erfarenheter från hyrbilsbranschen samt destinationskunskaper är meriterande.
Vi vill att du har god datorvana och ser helst att du har tidigare erfarenhet av kundtjänst, telemarketing eller liknande. Erfarenhet från hyrbilsbranschen är mycket meriterande.
Vi är ett gäng på cirka 30 personer på Contact Center och totalt är det cirka 80 personer som arbetar på Stockholmskontoret.
Skicka in din ansökan samt din meritförteckning så fort som möjligt då uttagning sker löpande och posterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Meddela i din ansökan när du kan börja.
Skicka ansökan senast 28/2 2009 till vår teamleader på Contact Center
Jessica.Kanneback@holidayautos.se .
Gå gärna in och titta på vår hemsidor:
www.holidayautos.dk, www.holidayautos.fi ,
www.holidayautos.se och
www.holidayautos.noPubliceringsdatum2010-02-05Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Förmåner i resebranschen. Helgarbete förekommer.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-02-28
Ange följande referens när du ansöker: Holiday Autos medarbetare
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jessica.kanneback@holidayautos.seFöretagTravelocity Nordic
AdressTravelocity Nordic
16440 KISTA
KontorsadressTorshamnsgatan 39
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-50621000
Faxnummer: 08-50621010
E-postadress:
jessica.kanneback@holidayautos.se Jobbnummer 581518
Observera att sista ansökningsdag har passerat.