Noggrann Administratör!
Adecco Sweden AB / Företagsekonomjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla företagsekonomjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Har du erfarenhet av att arbeta administrativt? Trivs du med att arbeta strukturerat och att samarbeta med andra? Då har vi på Adecco Office & HR ett uppdrag för dig i Råsunda! Uppdraget startar omgående och löper tillsvidare. Tjänsten är på heltid.
Hur ser din arbetsdag ut?
I din roll som Administratör är din huvudsakliga uppgift att överföra bilder och inskannade dokument till en webbaserad databas via ett Ftp-program. I ditt arbete ingår att döpa om dokument, rensa och numrera bilder efter en given mall. Du arbetar i Windows-miljö.
Vem trivs här?
Du som sedan tidigare har administrativ erfarenhet kommer att känna igen dig i arbetet. Har du dessutom kunskaper i Excel kommer du ha lätt för att ta dig an arbetsuppgifterna. Ditt strukturerade arbetssätt kommer att komma väl till pass och din noggrannhet i arbetsuppgifterna gör att du är som klippt och skuren för tjänsten.
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden ch rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2014-01-13Arbetstider och omfattningHeltid.
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCilla Orban 08-59898154
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
Jobbnummer 1748331
Observera att sista ansökningsdag har passerat.