Niscayah AB söker Projektledare till Skåne
Niscayah AB / Tele- och elektronikreperatörsjobb / Ystad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla tele- och elektronikreperatörsjobb i Ystad,
Tomelilla,
Skurup,
Sjöbo,
Simrishamn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Niscayah AB i Ystad,
Malmö,
Kristianstad,
Helsingborg,
Karlskrona eller i
hela Sverige Niscayah AB erbjuder moderna tekniska säkerhetssystem och säkerhetstjänster till medelstora och stora kunder med höga krav på säkerhet inom alla branscher.
Säkerhetstjänsterna baseras på kundens behov och modern teknologi med koncept inom inbrottssäkerhet, brandskydd, tillträdeskontroll, kameraövervakning, management av säkerhetslösningar, teknisk service, larmcentralstjänster och fjärrtjänster.
Niscayah AB är ett helägt dotterbolag till Niscayah Group AB (publ.), som finns i 16 länder i Europa, USA och Australien. Företaget har närmare 800 anställda i Sverige med kontor på 34 orter.
På Niscayah är det enkelt att vara med och påverka utvecklingen. Goda idéer och konkreta resultat ger stora möjligheter till utveckling inom företaget. Den lokala och globala närvaron gör oss till ett företag med närheten till marknaden och världen som marknad.
Vi söker dig som har vana av projektledning. Du ska kunna visa att du kunnat arbeta effektivt och självständigt med att driva tidigare projekt på ett för kunden och företaget lönsamt sätt. Arbetet är ganska tufft och innebär en utmaning även för dig som är rätt person. Du är definitivt produktiv, initiativrik och självgående som person och har ett brinnande intresse för att bygga långsiktiga och goda affärsrelationer. Du kan visa att du nått resultatmässig framgång i dina tidigare uppdrag som projektledare. Det är inte ett måste att du har vana från säkerhetsbranschen men det är definitivt ett plus.
I dina arbetsuppgifter ingår att du ansvarar för projekt med avdelad personal där du förväntas hålla uppsatt budget. Det ingår också kalkylering, medverkan i affärsmässig bedömning av offerter och anbud samt ansvar för upphandling av underentreprenörer. Du skall även ansvara för fortlöpande ekonomisk uppföljning och redovisning av projekt och upprättande av tid- och arbetsmiljöplaner samt kvalitetsplaner i enlighet med ISO och andra lagar och föreskrifter.
Vi ser gärna att du har teknisk gymnasieutbildning samt att du behärskar Officepaketet. Du skall självklart kunna hantera det svenska och engelska språket väl i både tal och skrift. Övriga kunskaper som är meriterande är kunskaper i entreprenadjuridik och övriga branschregler samt kunskaper i AutoCad.
Tjänsten tillsätts snarast enligt ök. En förutsättning för anställning inom Niscayah är att du som sökande får ett godkännande via kontroll hos Länsstyrelsen. Niscayah arbetar aktivt för en bra arbetsmiljö med jämställda förhållanden och vi ser gärna kvinnliga sökande.
Sista ansökningsdag den 28 oktober 2011. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Publiceringsdatum2011-09-06Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktKristian Lundin,, 010-458 70 00,
kristian.lundin@niscayah.seLars Johansson,, 010-458 70 00,
lars.johansson@niscayah.seFöretagNiscayah AB
AdressNiscayah AB
Box 12545
10229 Stockholm
Jobbnummer 1021694
Observera att sista ansökningsdag har passerat.