mySafety söker Kvalitetsansvarig till försäljningsavdelningen
mySafety / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos mySafety i Stockholm,
Lidingö,
Uppsala,
Enköping,
Västerås eller i
hela Sverige Inom mySafety jobbar vi ständigt med kvalitet och förbättringar i alla våra processer och vi söker nu ytterligare en drivande och engagerad Kvalitetsansvarig som vill vara med och ta vårt kvalitetsarbete i försäljningsprocessen till nästa nivå. Placering är på vårt huvudkontor i Stockholm och i rollen som Kvalitetsansvarig rapporterar du direkt till försäljningschefen.
Försäljningstemet består av ca 100 säljare samt en rad chefer och specialister där du har daglig kontakt med flertalet. Försäljningstemets framgång är avgörande för mySafetys resultat och avdelningen är dynamisk, har korta beslutsvägarna och högt i tak. För rätt person finns stora möjligheter att påverka tjänstens innehåll och utveckling på sikt.
Publiceringsdatum2014-10-21Om tjänstenSom kvalitetsansvarig är du, tillsammans med din kollega, ytterst ansvarig för kvaliteten i vår Telemarketingförsäljning. Du medlyssnar aktivt på säljare under samtalen och återkopplar åtgärder till deras säljledare. Du har ett helhetsperspektiv med strategiskt tänk kring processer och är med och utvecklar kvalitén i våra manus. Vidare kommer du att arbeta med analys av statistik, omvärldsbevakning och förbättringsarbete. Du har en viktig roll i att bidra till utvecklingen av vårt kvalitetsarbete och kommer att ha stort inflytande i frågor rörande försäljningsavdelnings utveckling framåt.
Vem är det vi söker?
Du har ett par års erfarenhet från arbete på ett callcenter, vilket gett dig goda kunskaper i telefonförsäljning och/eller kundservice. Du har en förståelse för vad som skapar framgångsrik försäljning och kan driva vad som ska sägas ut mot kund.
Som person förväntas du ha hög integritet samtidigt som du är analytisk och en god kommunikatör. Du har förmågan att genom en ödmjuk framtoning våga ifrågasätta och utmana. Du drivs av att arbeta mot uppsatta mål och av att arbeta med ständiga förbättringar samtidigt som du har förmågan att se hur ditt bidrag hjälper avdelningens mål. Du har ett stort engagemang och ett inre driv att utvecklas både i din yrkesroll och som person.
Arbetstider: Kontorstider
Start: Enligt överenskommelse med hänsyn till uppsägningstid
Lön: Enligt överenskommelse
Så ansöker duFör att söka tjänsten, maila ditt CV och personliga brev till
hr@mysafety.se och märk mailet med "Kvalitetsansvarig". Sista ansökningsdag är 11 november 2014. Intervjuer sker löpande.
mySafety Försäkringars affärsidé är att erbjuda produkter, tjänster och information inom vardagssäkerhet som ökar människors trygghet. Vi finns till för alla människor, på fritiden och på jobbet. Vi hjälper dem att skydda sina hem, sina bilar och personliga ägodelar och ser till att de känner sig trygga när de reser på semester eller bara till affären. Våra primära tjänster är ID-skydd som preventivt motverkar identitetsstöld samt assisterar och ersätter vid ett genomfört bedrägeri. SpärrService som spärrar förlorade bank-och kreditkort, mobiltelefoner, ID-handlingar samt returnerar förlorade nycklar. mySafety Försäkringar AB har sedan starten 1999 vuxit till en ledande internationell företagsgrupp inom vardagsrelaterade säkerhetstjänster och har idag över 1 miljon användare.
mySafety Försäkringar ägs sedan 2009 av Litorina och verksamheten bedrivs från huvudkontoret på Gärdet i Stockholm.
Arbetstider och omfattningHeltid/ Ej specificerat
ErsättningFastlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-11-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagMySafety
AdressMySafety
Tegeluddsvägen 76
10252 Stockholm
KontorsadressTegeluddsvägen 76
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2039639
Observera att sista ansökningsdag har passerat.