Modersmålslärare Skolförvaltningen
Skövde kommun, Skolförvaltningen / Grundskollärarjobb / Skövde
2013-05-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Modersmålslärare Skolförvaltningen" (publicerad 2013-05-27) ⬅️
Visa alla grundskollärarjobb i Skövde,
Tibro,
Tidaholm,
Götene,
Skara eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Skövde kommun, Skolförvaltningen i Skövde Skövde är en kommun som satsar offensivt på utbildning på alla nivåer. Vi erbjuder en god, kreativ, lärande och utvecklande förskole- och skolmiljö för barn och ungdomar. Vi har ett bra utvecklingsklimat som skapar goda förutsättningar för skolutveckling.
Publiceringsdatum2013-05-27ArbetsuppgifterDu kommer att arbeta som modersmålslärare och ha studiestöd i aktuellt modersmål för elever i åk F-9 i Skövde kommun. Aktuella modersmål är dari, isländska, kinesiska/mandarin, persiska, syrianska och thailändska.
KvalifikationerPedagogisk utbildning och erfarenhet av undervisning. Du ska vara beredd att jobba på flera skolor i Skövde kommun. Goda kunskaper i svenska. Stor flexibilitet och samarbetsförmåga samt god kännedom om det land/länder där språket talas. Meriterande är arbete med barn och ungdomar i skolan. Du bör ha körkort och tillgång till bil.
Arbetstider och omfattningDeltid. ca 10-40 %, beroende på elevunderlaget Tidsbegränsad anställning, tillträde: 2013-09-02 , upphör: 2013-12-20
ErsättningIndividuell lönesättning.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-05-31
Skövde Kommun arbetar aktivt för jämställdhet och mångfald i arbetslivet och vill därmed tillvarata de kvaliteter som en jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald kan tillföra verksamheten.
Ange följande referens när du ansöker: A328110
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSusanne Linder, Rektor 0500- 49 71 33
FöretagSkövde kommun, Skolförvaltningen
AdressSkövde kommun, Skolförvaltningen
54183 Skövde
Jobbnummer 1565535
Observera att sista ansökningsdag har passerat.