MIC Nordic söker ekonomiassistent/säljsupport
Brainpeople / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Brainpeople i Stockholm,
Solna,
Sollentuna,
Tyresö,
Täby eller i
hela Sverige Vill du jobba som ekonomiassistent/säljsupport i ett expansivt företag?
Företaget MIC Nordic AB erbjuder produkter för mobila inomhusnät och tillhörande tjänster såsom design, planering, projektering och utbildning. Polis, Brandkår, Kriminalvård och olika industrier skiftar till digital kommunikation vilket innebär att den nya tekniken måste fungera överallt där en insats krävs. MIC Nordics affärsidé är möta dessa behov och att vara marknadens ledande distributör av produkter för mobil kommunikation i inomhusmiljö. Företagets kontor hittar Du i Sollentuna.
Läs mer om MIC Nordic på;
www.micnordic.seArbetsbeskrivning: I första hand kommer Du att vara ett stöd för säljarna. Detta innebär att du bland annat sköter orderhanteringen och lägger upp artiklar/produkter i affärssystemet. Du ser till att leveranserna kommer fram, tar emot och skickar paket samt hjälper säljarna att utvärdera och förbättra leveransstrukturen. Du fungerar även som ett stöd till ekonomichefen där du hanterar och registrerar leverantörsfakturor och kundfakturor i SPCS.
Arbetets omfattning: Deltid, Du kommer till en början att jobba ca 2 dagar per vecka. Tjänsten är tillsvidare och kan komma att utökas om allt eftersom.
Kompetenskrav: Du har tidigare jobbat med likartade arbetsuppgifter och Du har en god engelska vad gäller både tal och skrift. Du har tidigare jobbat med leverantörs- och kundreskontra i SPCS. Önskvärt är att Du har en ekonomisk utbildning bakom dig och erfarenhet av att ha arbeta i systemet - Mamut är meriterande.
Personliga egenskaper: Du har skinn på näsan och är lugn och trygg i dig själv och förstår vikten av noggrannhet i din roll som ekonomiassistent/säljsupport. Du har lätt för att se vad som behöver göras och engagerar dig för att utveckla den administrativa verksamheten. Att jobba självständigt är inga problem för dig och Du tycker om att få ansvar och förvaltar detta väl.
Intresserad? Skicka in din ansökan till
hr_office@brainpeople.se , bifoga CV och personligt brev och märk din ansökan med "Ekonomiassistent/säljsupport". Frågor besvaras av Maria Holmgren på telefon 08-501 018 13.
Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholmsområdet. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, HR, marknad, försäljning, service och administration.
Publiceringsdatum2008-11-12Arbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
2 dagar per vecka-/tillsvidare
ErsättningFast lön
Individuell lönesättning
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
hr_office@brainpeople.seFöretagBrainpeople
AdressBrainpeople
Industrigatan 4A
11246 STOCKHOLM
KontorsadressIndustrigatan 4A
STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-4408090
Jobbnummer 351128
Observera att sista ansökningsdag har passerat.