Medarbetare till Tele2s Storkundsupport

Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du jobba på en av Sveriges ledande operatörer?

Publiceringsdatum
2012-09-12

Företaget
Tele2 är en telekomoperatör med både privatkunder och företagskunder. Tele2 erbjuder produkter och tjänster inom fast- och mobiltelefoni, bredband, datanät, kabel-tv och innehållstjänster. De erbjuder även Sveriges företag en komplett telefoni-lösning bestående av ett eget mobilnät och ett brett utbud av växelfunktioner vilket möjliggör en telefon - mobiltelefonen - för allt användande. Ända sedan Jan Stenbeck grundade Tele2 1993 har bolaget varit en tuff utmanare till de gamla statliga monopolen och andra etablerade spelare. Tele2 behöver nu förstärka och utöka den kundserviceavdelningen på storkundssidan med ett antal personer.

Om jobbet

Du kommer att tillhöra strokundsgruppen som hanterar ärenden från Tele2s kontaktpersoner och de största företagskunder, samarbetspartner, kommuner, landsting och föreningar. Kontakterna är oftast mot kundernas IT, telefoni eller växelavdelningar. Samtalen rör allmänna frågor om bolaget, deras tjänster, tekniska lösningar, fakturaärenden, abonnemangsfrågor samt felanmälan. Du kommer även att hantera ordrar och utrullning av tjänster. Då man jobbar mot de största kunderna kommer du att stöta på många anpassade speciallösningar. En del av ärendena hanteras via e-post mot kunder och samarbetspartners. Du kommer även att arbeta med registreringar i olika stöd ?och administrationssystem.

Möjligheter

Du kommer att komma in i en stor organisation med oändliga möjligheter. Visar du framfötterna är karriärmöjligheterna obegränsade. Du får mycket utbildning i början och har möjlighet att klättra inom olika skill-nivåer och därav påverka din kompetens.

Kvalifikationer
Vi ser gärna att du tidigare har arbetat med liknande uppgifter och har god kännedom om något/några affärssystem. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservice, administration och telekom. Du har god PC-vana och har lätt att lära dig nya system. Vi ser också att du har kunskaper inom någon sorts växel eller växellösning.

Personliga krav

Vi söker dig som tycker om att ha kundkontakt via telefon. Du är stresstålig och noggrann i ditt arbete och drivs av problemlösning. Du ska ha skinn på näsan och våga ta tag i uppgifter.
Vi ser att du har en positiv attityd och är engagerad och driven i ditt arbete. Du är kommunikativ i tal och skrift och är lösningsorienterad. Att vara noggrann i arbetet är en självklarhet för dig. Vi lägger stor vikt på personliga egenskaper snarare än din erfarenhet.

Arbetstider, omfattning och tillträde

Arbetet är på heltid under kontorstider. Start är i så snart som möjligt. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och för rätt person finns det framtida möjligheter till förlängning eller rekrytering av kunden

Sök jobbet

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Tillsättning sker löpande och vi ser gärna att du är tillgänglig för intervju på kort varsel.

http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=241

Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Poria på telefon 08-400 25 247

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Ange följande referens när du ansöker: Tele2 Storkund
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Poria Mehdizadegan, Konsultchef, 08-400 25 247, rekrytering@hero.se

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM

Kontorsadress
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM

Jobbnummer
1337916

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: