Medarbetare till Support Center
Swarco Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
2011-06-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Medarbetare till Support Center" (publicerad 2012-02-23) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Swarco Sverige AB i Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige SWARCO är en Österrikisk koncern med dotterbolag och aktiviteter på Trafikmarknaden över nästan hela världen. SWARCOs huvudkontor ligger i Wattens/Innsbruck.
Verksamheten består av utveckling, marknadsföring och försäljning av system, främst datoriserade styr-, övervaknings- och informationssystem, produkter och tjänster för väg-, kollektivtrafik och parkering.
Våra kunder är främst det svenska Trafikverket som ansvarar för riksvägarna och järnvägstrafiken, kommunerna som ansvarar för trafikplaneringen lokalt i städer och samhällen, de större kollektivtrafikoperatörerna samt ett antal privata parkeringsoperatörer och Swedavia.
SWARCO Sverige AB blir därmed Sveriges största bolag i sin bransch. I Sverige är vi idag 85 anställda och har kontor i Stockholm, Göteborg och Karlstad.
Vi söker en medarbetare till Support Center på vårt kontor i Stockholm.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består i att ta emot inkomna felanmälningar via telefon och email, registrera inkomna ärenden, tilldela arbetsorder till tekniker samt ta hand om åter rapportering av utförda arbeten från våra tekniker för att skapa korrekta fakturaunderlag. Du kommer också att vara behjälplig med att ta fram dokumentation samt vara våra projektledare behjälplig med resursplanering.
Du har minst utbildning på gymnasienivå, helst med inriktning på administration och har gärna hunnit arbeta några år.
Du trivs att arbeta i en föränderlig miljö och du vill fortsätta att utvecklas hos din arbetsgivare.
Som person är du utåtriktad och initiativrik, strukturerad och noggrann, driven och prestigelös. Du är glad och trevlig, har lätt att kommunicera med alla samt en god lagspelare då vi fokuserar mycket på gruppens funktion.
Support Center funktionen finns i både Stockholm, Göteborg och Karlstad och består i dag av fem personer. Vi arbetar i affärssystemet SAP R/3, Evatic, Agresso och Maximo. Har du arbetat med något av dessa system är det meritande. Internationella kontakter kan förekommande och vårt koncernspråk är engelska.
Vi är en solid arbetsgivare med etablerad marknadsställning. Vi erbjuder en stimulerande och trivsam arbetsmiljö i helt nybyggda lokaler nära Farsta Centrum.
Publiceringsdatum2011-06-08KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-06-17
Ange gärna löneanspråk med din ansökan.
Ange följande referens när du ansöker: SUPP20110601-6706
Ansökan kan skickas till e-postadress:
nyttjobb@swarco.seKontaktKlas Lång, Service chef, +46 10 45 16 205,
klas.lang@swarco.seHelene Linder, Ansvarig Support Center, +46 10 45 16 241,
helene.linder@swarco.seFöretagSwarco Sverige AB
AdressSwarco Sverige AB
Pepparvägen 81
12356 STOCKHOLM
KontorsadressPepparvägen 81
STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0771-882288
E-postadress:
nyttjobb@swarco.se Jobbnummer 955713
Observera att sista ansökningsdag har passerat.