Medarbetare till Skånetrafikens kundtjänst i Malmö
Region Skåne, Skånetrafiken / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Skåne, Skånetrafiken i Malmö,
Lund,
Helsingborg,
Hässleholm,
Kristianstad eller i
hela Sverige Gör skillnad. Varje dag.
Region Skåne ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik och en hållbar utveckling i hela Skåne. Vi främjar det regionala näringslivet, kulturen och samarbeten med andra regioner, i och utanför Sverige. Region Skånes högsta beslutande organ är regionfullmäktige, som väljs direkt av invånarna i Skåne.
Skånetrafiken har ansvaret för kollektivtrafiken i Skåne och har drygt 250 000 dagliga kunder. Antalet anställda är cirka 330, huvudkontoret finns i Hässleholm, men vi har även verksamhet i Malmö, Lund, Helsingborg och Kristianstad. Vi arbetar i en visions- och värderingsstyrd organisation med målet ställt på fler och nöjdare kunder.
Publiceringsdatum2015-03-20ArbetsuppgifterVi söker kundtjänstmedarbetare på timanställning placerade vid vår kundtjänst i Malmö. På Skånetrafikens kundtjänst hanterar vi cirka 30 000 kontakter per månad. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att besvara Skånetrafikens kunder via telefon, chatt, facebook och twitter men även att informera och guida våra kunder om Skånetrafikens tjänster, produkter, priser och resevillkor .
Arbetsplatsen finns på Dockplats 26 i Västra Hamnen.
KvalifikationerVi söker dig som brinner för kundservice, älskar kollektivtrafik och har förmågan att vända en missnöjd kund till en lojal kund!Du bör kunna kommunicera väl i både skrift och tal samt ha god kännedom om vad de olika kundkanalerna kräver av dig. Vi ser helst att du arbetat med service på callcenter eller annan kundtjänst tidigare, gärna inom kollektivtrafik och genom sociala medier.
Vi kräver grundutbildning på gymnasienivå som lägst. Vi förutsätter att du har goda kunskaper i engelska, ytterligare språkkunskaper är meriterande. Våra medarbetare har en genuin vilja och drivkraft att arbeta med kundservice och ge våra kunder service i världsklass varje dag. Du ska ha en god samarbetsförmåga men också kunna arbeta självständigt och ta eget initiativ när situationen kräver det.
ÖVRIGT
På Region Skånes hemsida under Lediga jobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig. Här finner du också förutom annonstitel, förvaltning eller bolag, hur många som har sökt tjänsten.
Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Arbetstider och omfattningTimavlönad. 75-100% Tillsvidareanställning, tillträde: Våra öppettider är vardagar kl. 6:00-22:00 och helger kl. 8:00-22:00 alla årets dagar. Arbetstid 38.25 h/vecka, helgarbete 2 av 5 helger. Timanställning erbjuds med tillträde snarast.
ErsättningTimlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-04-02
Ange följande referens när du ansöker: A455738
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmma Persson, Enhetschef 0451-28 85 31
emma.persson@skanetrafiken.seGabriella Eliasson 0451-28 86 49
gabriella.eliasson@skanetrafiken.seFacklig kontaktLeif Olsson, Saco 0451-28 84 37
FöretagRegion Skåne, Skånetrafiken
AdressRegion Skåne, Skånetrafiken
Andra Avenyen 7
28183 Hässleholm
KontorsadressVästra Storgatan 12 KRISTIANSTAD
Jobbnummer 2214136
Observera att sista ansökningsdag har passerat.