Medarbetare till Kundservice och Telemarketing
AON Sweden AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos AON Sweden AB i Stockholm,
Göteborg,
Malmö eller i
hela Sverige Vill du vara med i uppbyggnaden av vår Telemarketingverksamhet? Är du en vass säljare som drivs av att arbeta mot tydliga mål och av att leverera med hög servicenivå? Trivs du i en förändringsbenägen och kundorienterad kultur? Då kan du vara vår nya medarbetare!
Aon Sweden är Sveriges ledande rådgivare inom riskhantering, försäkring, återförsäkring, captive management, gruppförsäkring samt pensioner och förmåner. Aon Sweden har ett starkt lokalt engagemang för sina kunder och ett globalt utbud av expertis och resurser. Verksamheten etablerades 1992 och idag har Aon Sweden 200 anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö.
Vi söker en medarbetare till vårt Kundservice-/Telemarketingteam i Stockholm. Teamet tillhandahåller service för försäkringstagare, samarbetspartners, sponsorer och ingår i enheten Affärsstöd som tillhör gruppförsäkringsdivisionen Aon Affinity. Just nu genomgår vi en förändring som innebär att vi fokuserar allt mer på försäljning. I den nya verksamheten kommer Kundservice att vara uppdelat i två ben, det ena med inriktning på kundservice med viss merförsäljning till våra befintliga kunder och den andra med inriktning på Telemarketing. Vilken av de två inriktningarna du kommer att arbeta inom beror till stor del på din profil.
Inom den ena inriktningen kommer dina arbetsuppgifter till största del bestå av att ta emot och hantera inkommande försäkringsrelaterade ärenden via telefon och mail. Du kommer vidare att arbeta med viss merförsäljning. Inom den andra inriktningen består arbetsuppgifterna däremot till största del av direktförsäljning av gruppförsäkring på utgående samtal. Båda inriktningarna innebär även kontakt med samarbetspartners och sponsorer.
Vi söker dig som har dokumenterad erfarenhet av kundservice och/eller försäljning, gärna inom försäkringsbranschen. Har du tidigare arbetat med telefonen som arbetsredskap är detta meriterande. Att du talar och skriver flytande svenska är ett krav. Kunskaper i andra nordiska språk är meriterande.
Som person är du en lagspelare som stimuleras av att arbeta i team. Du brinner för försäljning och drivs av att arbeta mot tydliga mål samt av att leverera med hög servicenivå. Då arbetet sker i en tempofylld och snabbt föränderlig miljö ser vi även att du har en förmåga att snabbt kunna anpassa dig till nya eller förändrade förutsättningar. Arbetet innebär hantering av stora mängder samtal och du måste därför kunna prioritera och strukturera ditt arbete i stressande situationer. Vidare har du förmågan att tillföra entusiasm och energi till dina arbetskamrater. Aon Swedens värderingar bygger på Teamwork, Entreprenörskap och Affärsmässighet och det är viktigt att du delar den kundfokuserade företagskultur som vi står för.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.
Urvalet kommer att ske löpande och vi ber dig därför att maila din anökan snarast möjligt till oss på
rekrytering@aon.se , dock senast 2010-06-29. I ämnesraden skriver du Medarbetare till kundservice/TM
Publiceringsdatum2010-06-17Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duUrvalet kommer att ske löpande
I ämnesraden skriver du Medarbetare till kundservice/TM
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@aon.seFöretagAON Sweden AB
AdressAON Sweden AB
Box 12820
11297 STOCKHOLM
KontorsadressPrimusgatan 20
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-58 78 40 00
E-postadress:
rekrytering@aon.se Jobbnummer 679200
Observera att sista ansökningsdag har passerat.