Medarbetare till kundservice inom tågtrafik

Webhelp Nordic / Butikssäljarjobb / Östersund
2017-05-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Medarbetare till kundservice inom tågtrafik" (publicerad 2017-08-03) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Östersund, Ragunda, Ånge, Örnsköldsvik, Nordmaling eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2017-05-14

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu medarbetare till vår kund inom tågtrafik. Du som vill ge god service, har lätt för att se lösningar och som tycker om att hjälpa resenärer i hela landet, kommer att trivas hos oss. Vi som jobbar här besvarar olika frågeställningar via telefon och mail.
Tempot kan tidvis vara högt i samband med trafikstörningar och vi strävar efter att ge den bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang. Du har därför en positiv attityd, lätt att lära dig nya saker, är resultatorienterad och har inga problem för att anpassa dig till nya situationer.

Hos Webhelp har du goda utvecklingsmöjligheter då vi är en lärande organisation och regelbundet har olika typer av utbildningsinsatser för våra medarbetare. Dessutom får du lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till Webhelps positiva arbetsklimat!

Du har en mycket god social och verbal förmåga, uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är proaktiv till naturen, brinner för service och är lyhörd för resenärens behov.

Du har:

• Gymnasiebetyg i svenska och engelska A - tas med på intervju
• God datorvana, vilket är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office.
• Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga
• Goda språkkunskaper i engelska, muntliga såväl som skriftliga
• Goda geografiska kunskaper. (Sverige)
• Övriga språkkunskaper är meriterande
• Erfarenhet av försäljning från resebranschen är meriterande

Om Webhelp Nordic

Som medarbetare hos Webhelp får du alla verktyg som krävs för att lyckas genom utbildning och kontinuerlig coaching. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter och du kommer att få en bra grund att stå på för en fortsatt framtida karriär. Du får lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till Webhelps positiva arbetsklimat!

Webhelp core values

Recognition - Everyone at Webhelp, from customer advisors to company directors, is recognised for the vital contribution that they make. Working with our clients, serving our customers and keeping everything flowing smoothly - it all forms the backbone of our service offering. That essential hard work is important to acknowledge.

Integrity- Part of what makes this company a great place to work, and a great partner for our clients, is the core belief that we should treat others the way we want to be treated. That means leading by example and placing an emphasis on positivity and fair play. Focusing on integrity means doing things the right way for everyone, including our clients.

Unity- Webhelp is a team - a large and dedicated one. We hold the success of the company over personal interests, and place little value on ego when it comes to getting things done and doing them well. As a united workforce, we achieve small daily victories as well as large-scale successes.

Commitment- Our company has considerable assets, but the most valuable of them all is our word. At Webhelp, commitment means keeping the promises that we make - whether they are to colleagues, customers or clients. Without the strength of our word, Webhelp would not be the successful strategic partner it is today.

Wow- We continually seek to provoke delight, create amazement and go the extra mile for the people we work with. Our partners know that Webhelp will always work to achieve more and evolve in the right direction. With that in mind, our people continually strive for the wow factor.

Om jobbet

Region
Östersund i Jämtlands län

Arbetstid / Varaktighet
Kundtjänsten är öppet 8-22 alla dagar i veckan. Vi söker både Tillsvidareanställda på heltid samt 832-anställda.

Du börjar med en utbildning som varar i 2 veckor. Den är på dagtid 08.00-16.30 måndag-fredag. Ett krav är att man kan delta under hela utbildningstiden.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar. Startdatum för tjänsten är den 22a maj.

Lön / Förmåner
Löner enligt kollektivavtal
Friskvårdsbidrag
Massagebidrag

Varaktighet, arbetstid
Varierande arbetstid Tillsvidareanställning med 6 månader provanställning samt Timanställning (832-anställning)

Ersättning
Enligt kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofia Frisk sofia.frisk@nordic.webhelp.com +46 8 5010 4000

Företag
Webhelp Nordic

Adress
Webhelp Nordic
Armégränd 5
83132 Östersund

Kontorsadress
Armégränd 5

Jobbnummer
3496840

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Webhelp Nordic

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Webhelp Nordic: