Medarbetare till Input Management
Neovici / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Neovici i Stockholm Vi söker dig som vill arbeta i en kreativ tillväxtmiljö med högt tempo och bra atmosfär. Vi ser att du har stor datorvana och är social, driven och engagerad. Det är viktigt att du kan ta eget ansvar och fatta egna beslut.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består först och främst av validering och kontroll av dokument som dagligen kommer till oss. I dina dagliga arbetsuppgifter ingår också andra administrativa sysslor såsom sortering, postöppning, skanning, arkivering och returposthantering. Du kommer att ingå i en grupp om 5 personer varav en är avdelningschef och din närmsta chef.
Neovici är ett företag som arbetar med tjänster och produktion inom faktura- och avtalshantering och specialiserar sig på intelligenta transaktionsflöden med inriktning mot detaljhandeln.
Företaget har ca 50 anställda och har under nästan 20 år utvecklat lösningar för företag som vill effektivisera avtals-, köp- och fakturahantering.
Vi vill att du har erfarenhet av någon av ovanstående arbetsuppgifter, att du hanterar det svenska språket väl i tal och skrift samt att du är rökfri. Tjänsten är en tidsbegränsad anställning (sex månaders provanställning), med start omgående och ett år framöver.
Publiceringsdatum2012-01-13Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-02-01
Ange följande referens när du ansöker: Dataregistrerare
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jonatan.berggren@neovici.seKontaktJonatan Berggren, Produktionschef, 0850528511 (direktnummer),
jonatan.berggren@neovici.seFöretagNeovici
AdressNeovici
BOX 5230
18105 LIDINGÖ
KontorsadressFörsta Bassängvägen 6
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-50528500
Jobbnummer 1127526
Observera att sista ansökningsdag har passerat.