Medarbetare till Hedgårdens demensavdelning
Smedjebackens kommun, Hedgården / Apotekarjobb / Smedjebacken
2017-04-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Medarbetare till Hedgårdens demensavdelning" (publicerad 2017-04-13) ⬅️
Visa alla apotekarjobb i Smedjebacken,
Ludvika,
Fagersta,
Norberg,
Säter eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Smedjebackens kommun, Hedgården i Smedjebacken Smedjebacken är en trevlig kommun i södra Dalarna, med bra kombination av trivsamt småstadsliv, storslagen natur, aktivt föreningsliv, ett rikt kulturliv och starten för Strömsholms kanal. En tillväxtkommun med små och stora företag med goda förutsättningar då vi ligger i ett strategiskt bra läge mellan Västerås och Falun/Borlänge. Sedan länge arbetar vi med en ekologisk inriktning. Smedjebacken är närhet, vatten och utveckling, en kommun för alla.
Publiceringsdatum2017-04-03Dina arbetsuppgifter• Att hjälpa och stötta personer med omvårdnad, socialt innehåll och aktivering
Kvalifikationer• Du bör ha omvårdnadsprogrammet, undersköterske- eller socialservice utbildning.
• Du arbetar med ett rehabiliterande synsätt där självbestämmande, flexibilitet och aktivitet skall råda
Dina egenskaper• Du är positiv, kreativ, flexibel och intresserad av att vara delaktig i utveckling av verksamheten samt öppen för fortbildning
Utbildningsinriktning:
• Medicin/Hälsa/Socialt arbete
• Examenstitel: Undersköterska
Utbildningsnivå:
• Gymnasium
Språk:
• Svenska
Vi erbjuder:
• Vikariat
• Lön
Varaktighet, arbetstid
Deltid 75%. Visstid > 6 månader.
Ersättning•
Fast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-17
Ange följande referens när du ansöker: 17/55
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktUllabritt Carlsson 0240/ 66 88 43
Kommunal expedition 0240-66 03 90
FöretagSmedjebackens kommun, Hedgården
AdressSmedjebackens kommun, Hedgården
Smedjebackens kommun
77730 Smedjebacken
KontorsadressVårvägen 4, 777 60 Söderbärke
Jobbnummer 3414360
Observera att sista ansökningsdag har passerat.