Medarbetare till Call Center Colligent
Collector Bank / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Collector Bank i Göteborg,
Malmö,
Stockholm eller i
hela Sverige Just nu söker vi en ny medarbetare till vårt Call Center team. Vi tror att du kan passa till tjänsten om du gillar att ge förstklassig service och dessutom lockas av att vara en del av ett tillväxtföretag i framkant.
OM COLLIGENT
Colligent är ett inkassobolag och ett dotterbolag till den digitala nischbanken Collector.
Vi är ett av Sveriges mest snabbväxande företag inom B2B inkasso, juridik och delgivning. Verksamhetens kärna är effektivitet och tillgänglighet och vi sticker ut genom digitalisering förenat med medarbetare med specialistkunskaper. Genom stor specialistkunskap inom en mängd branscher har vi skapat anpassade processer för att snabbt eller stegvis göra företag och privatpersoner skuldfria. Våra kunder är framförallt specialiserade gentemot fastighet och transport.
Huvudkontoret ligger i Göteborg och vi har kontor i Helsingfors, Oslo och Stockholm.
TJÄNSTEN
På Call Center Colligent jobbar idag 3 heltidsanställda och 10 timanställda. Nu söker vi dig som tillsammans med dina kollegor vill vara Colligents ansikte utåt mot gäldenärer, där ni ansvarar för att bemöta telefonsamtal och mail på ett professionellt, ödmjukt och respektfullt sätt.
Vi erbjuder dig en fartfylld och rolig arbetsmiljö med kompetenta och ambitiösa kollegor. I takt med vår snabba tillväxt erbjuds du goda utvecklingsmöjligheter, löpande kompetensutveckling, aktiv satsning på god hälsa, gemensamma aktiviteter utanför arbetsplatsen samt en stimulerande arbetsmiljö på vårt kontor i centrala Göteborg. Vi hoppas att du vill vara med och bidra till vår härliga stämning på kontoret.
Tjänsten är en tillsvidareanställning, vilken föregås av 6 månaders provanställning.
Tjänstgöringsgraden är heltid (i genomsnitt 40 timmar/vecka).
Arbetet sker huvudsakligen dagtid på vardagar.
Tillträde så snart som möjligt, enligt överenskommelse.
VI TROR ATT DU SOM SÖKER
är en kommunikativ serviceperson som alltid strävar efter att leverera förstklassig service
har tidigare arbetslivserfarenhet inom något serviceyrke och känner dig trygg med telefonen som främsta arbetsverktyg
är gymnasieekonom eller har liknande utbildning
har god ekonomisk förståelse
Som person är du också ansvarstagande och drivs av att utveckla och av att utvecklas. För att lyckas bra i rollen krävs det att du är flexibel och snabbt kan anpassa dig utefter förändrade förutsättningar. Du är prestigelös och tycker om att arbeta i en social och föränderlig miljö i högt tempo.
Tidigare arbetslivserfarenhet inom inkasso är meriterande.
INTRESSERAD?
Om du tycker att tjänsten låter som något för dig är du varmt välkommen att skicka din ansökan till oss genom att klicka på "Skicka ansökan". Vi har ingen möjlighet att ta emot ansökningar via e-post.
Sista ansökningsdag är den 1 maj 2017. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vi vill därför gärna ha din ansökan så snart som möjligt.
Har du några frågor?
Carina Regnér, Head of Contact Center, svarar gärna på dina frågor om tjänsten.
E-postadress:
carina.regner@collectorbank.seIda Ljungberg, HR Business Partner, svarar gärna på dina frågor om rekryteringsprocessen.
E-postadress:
ida.ljungberg@collectorbank.se Telefon: 073-712 06 05
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2017-04-11Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIda Ljungberg
ida.ljungberg@collectorbank.seFöretagCollector Bank
AdressCollector Bank
Östra Hamngatan 24
41109 Göteborg
KontorsadressÖstra Hamngatan 24, Göteborg
Jobbnummer 3433094
Observera att sista ansökningsdag har passerat.