Medarbetare till Back Office Payments

SJR AB Konsultverksamheten / Företagsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla företagsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR AB Konsultverksamheten i Stockholm, Solna, Danderyd, Sollentuna, Södertälje eller i hela Sverige

SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans.
Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 200 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg.
Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North-listan.
Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.
För kunds räkning söker söker vi en back office medarbetare till gruppen Payments. Tjänsten är ett konsultuppdrag om sex månader med tillsättning omgående.

Publiceringsdatum
2009-10-16

Dina arbetsuppgifter
I arbetsuppgifterna ingår att arbeta med kundens insättningar, uttag, kontoavstämningar, utredningar samt aktivt delta i arbetet med förbättringar av rutiner och automatiseringar. I tjänsten ingå dessutom att man arbetar i projektform, upprätta rutinbeskrivningar samt upprätta processer tillsammans med våra kundbord och vårt interna system.
Lämplig bakgrund
Vi söker dig som är lägst gymnasieekonom men högskoleutbildning med inriktning mot ekonomi är meriterande. Du har erfarenhet från bank, kapitalförvaltning, fondkommissionär eller motsvarande, gärna från liknande arbetsuppgifter eller annan relevant erfarenhet från finansbranschen. Goda kunskaper i engelska språket i tal och skrift är viktigt, ytterligare ett nordiskt språk är meriterande. Du ska ha goda kunskaper i Excel och erfarenhet av AbaSec är meriterande.
Som person är du strukturerad och noggrann, du gillar att arbeta i ett högt tempo, är flexibel och gillar förändringar. Du har en hög servicenivå och är mån om att hålla en hög kvalitet på ditt arbete.

Övrig information
Vill du söka till tjänsten, se nedan. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakt Ulrika Falk i Stockholm. Tel. 08-407 55 17. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du inte vill ansöka till just denna tjänst kan du lägga in ditt CV via www.sjr.se och bli sökbar i vår databas

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-11-15
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Ulrika Falk, +46 8 407 55 17

Företag
SJR AB Konsultverksamheten

Adress
SJR AB Konsultverksamheten
Box 7420
10391 STOCKHOLM

Jobbnummer
522984

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR AB Konsultverksamheten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR AB Konsultverksamheten: