Marknadsassistent/Innesäljare
serveOffice ab / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos serveOffice ab i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR. Företaget etablerades 1991 och vi är idag 50 anställda. Vi är auktoriserade via Bemanningsföretagen och medlemmar i SRF. Läs gärna mer om oss på
www.serveoffice.seDevex ProPart är en underleverantör till svensk och utländsk industri. Verksamheten består av tillverkning och försäljning av finmekaniska komponenter och plåtdetaljer samt kompletta produkter och system avsedda främst för verkstads-, läkemedels- och elektronikindustrin. Företaget har gedigen kompetens inom konstruktion och produktion av små och medelstora serier. Bland kunderna finns företag som DeLaval, Tetra Pak, GE Helthcare, Atlas Copco, Gunnebo mfl. Företaget omsätter ca 100 milj. och vi är 50 anställda. För mer information besök
www.devex.seÄr du beredd att anta utmaningen och växa med oss? Just nu rekryterar vi Marknadsassistent/Innesäljare med placering på Devex ProParts kontor i Skarpnäck.
Ansvarsområden
Bearbeta befintliga och nya kunder
• Bearbeta företag per telefon och boka möten åt Kundansvariga. I lämpliga fall även delta vid dessa kundbesök.
• Identifiera och kartlägga nya prospekts genom olika metoder t ex Google, platsannonser, branschtidningar, adresslistor, Compass, Linkedin, branschmässor, med mera.
• I samråd med marknadsansvarig välja vilka företag som ska bearbetas.
Marknadsföringsmaterial och aktiviteter
• Ansvara för att befintligt marknadsföringsmaterial är korrekt och uppdaterat.
• Utforma produktblad och uppdatera/utforma broschyr.
• Annonsering
• Uppdatera hemsida.
• Delta vid och planera inför mässor.
Varför anta utmaningen inom försäljning och markandsföring hos Devex ProPart?
Vi erbjuder våra kunder en vass produktion med leveranser på rätt tid. Vi har bra logistiklösningar och stort produktionstekniskt kunnande samt effektiva maskiner med bra kapacitet. Vi har lång erfarenhet och gedigen kompetens inom bl a konstruktion vilket ger goda förutsättningar att hjälpa kunden att skapa effektivetet och kvalité i projekten. Detta underlättar ditt försäljningsarbete. Dessutom är vi ett trivsamt företag med öppen dialog och högt i tak. Vi erbjuder ett roligt och fritt arbete samt möjlighet att vara med och påverka. Företaget agerar långsiktigt och satsar på kvalitetsarbete samt kompetensutveckling. Även en deltidstjänst kan diskuteras.
Publiceringsdatum2012-02-09Kravprofil för detta jobbErfarenhet av försäljning med dokumenterat goda resultat samt erfarenhet eller utbildning inom marknadsföring är ett krav. Vi tror att du har ett genuint teknikintresse och att du är initiativrik och prestigelös. Svenska och engelska i tal och skrift. Datakunskap, minimikrav är kunskap i Officepaketet.
Kontaktuppgifter för detta jobbI samband med denna rekrytering samarbetar vi med serveOffice. Frågor angående tjänsten besvaras av Lars Carlswärd 073-432 36 55,
lars.carlsward@serveoffice.se eller Mia Sahlén 073-991 93 80,
mia.sahlen@serveoffice.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2012-03-10
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMia Sahlén, 08-594 697 09
FöretagServeOffice AB
AdressServeOffice AB
Box 617
19126 Sollentuna
Jobbnummer 1153597
Observera att sista ansökningsdag har passerat.