Marknadsansvarig till internationellt företag
Bravura / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2015-11-17FöretagetBravura söker en marknadsansvarig till ett företag som tillhandahåller lösningar för att optimera användandet av företagslokaler. Detta gör de genom att erbjuda integrerade tekniska lösningar för mötesrums- och skrivbordsbokning samt för mätning av lokalanvändningen på arbetsplatsen. Genom att utnyttja företagets egen mjuk- och hårdvara kan användaren få ut maximalt ur sina lokaler. Företaget säljer i huvudsak sina produkter via partners och återförsäljare. De är verksamma i alla världsdelar med över 200 medarbetare och företaget har sitt huvudkontor i London. Den svenska delen har funnits sedan sommaren 2014 och är i ett uppstartsskede. Kontoret är beläget i Alvik och härifrån ansvaras det för den nordiska samt den ryska marknaden.
Dina arbetsuppgifterI rollen som marknadsansvarig ansvarar du för samtliga marknadsaktiviteter i norden och du tar självständigt fram och planerar lokala kampanjer samt ansvarar sedan för genomförandet av dem. Du har kontinuerlig kontakt med företagets partners marknadsavdelningar och stöttar dem i genomföranden av olika aktiviteter, events och mässor. Du ansvarar för framtagandet av marknadsmaterial och håller företagets marknadsportal uppdaterad. Din uppgift är även att sköta arbetet med pressreleaser och kontakten med PR-byråer.
Tjänsten har också en säljstödjande funktion, vilket innebär att följa upp leads och boka in möten med potentiella kunder. Du hanterar och håller CRM-systemet uppdaterat samt är företagets främste kontaktperson för partners och kunder. Du utgör tillsammans med en Regional Sales Manager och en Technical Solutions Engineer den nordiska organisationen och rollen innebär en del resor, i första hand inom Sverige men även till övriga nordiska länder.
KvalifikationerUtbildning: Utbildning inom marknadsföring.
Erfarenhet: 1-2 års erfarenhet från en liknande tjänst.
Språk/programvaror: Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift. Erfarenhet från att arbeta i CRM-system.
Meriterande: Kunskaper i finska är meriterande.
Dina personliga egenskaperVi tror att du sporras av att vara med och bygga upp en verksamhet från grunden. Du är nytänkande och har en god förmåga att förmedla dina idéer, både i tal och i skrift. Du ser möjligheter i förändringar och har ett strukturerat arbetssätt. Att skapa långsiktiga relationer är naturligt för dig och ditt privatliv tillåter att du reser en del i arbetet.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt ök.
Kontakt: Bravura,
info@bravura.se , tel. 08-40024050
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Marknad, marknadsansvarig, PR, Marknadsassistent, Marknadsföring, försäljning, sälj, säljare
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktElin Gelander 08-40024050
elin.gelander@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2531467
Observera att sista ansökningsdag har passerat.