Marketing Manager Social Media

Aberia AB / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Aberia AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Vi erbjuder dig ett deltidsuppdrag där du utvecklar och bygger vår digitala kommunikation, strategi, producerar content (film, text, bild, ljud) samt genomför analys och optimering. Du får stor möjlighet att påverka roll utifrån vår gemensamma målbild:

• Varumärket ska byggas, förmedlas och bli synligt
• Du ska få utvecklas professionellt och personligt

Du är kreativ, visuell, har lätt för att skriva och för att skapa tilltalande och intressanta digitala miljöer, allt från hemsida till Facebook, Linkedin, Instagram med mera.

Du trivs i en miljö som har högt i tak och där vi vågar testa nya idéer. Du tror på allas lika värde och att maxa livet
oavsett vilka förutsättningar är.

Du är ansvarsfull och tycker om att utveckla dig själv för att ligga i framkant inom ditt område. För dig är det naturligt att få tänka själv och vara lösningsorienterad och du ger inte upp.

Du har erfarenhet av ovan nämnda arbetsuppgifter antingen från utbildning eller arbete.

Vi är ett tight, kompetent och engagerat
team som tror på allas lika värde och att alla har rätt att leva ett maxat liv, på sitt sätt, oavsett förutsättningarna. Vi är oformella och professionella, vi ger aldrig upp och vi har väldigt roligt.

Ledarskapet är tillgängligt, bygger på tillit, eget ansvar och främjar personlig och professionell utveckling.

Vi är en hybridarbetsplats och erbjuder möjligheten att jobba på remote och från koncernkontoret på Rålambsvägen 15 i
Marieberg/Stockholm.

Vi har kunder och uppdragsgivare i hela
Sverige så resor kan bli aktuellt för att skapa content och lokala kampanjer.Det kommer också att bli aktuellt med resor till Norge.

Tjänsten innebär att du kommer i kontakt med våra uppdragsgivare och därför behöver du inkomma med ett utdrag från belastningsregistret om du blir aktuell för anställning.

Att vara anställd i Aberia innebär att du har en närvarande chef, arbetsledning i ditt dagliga arbete, handledning, kollektivavtal, friskvård och en mängd utbildningsmöjligheter.

Vi har sedan 2001 varit verksamma inom personlig assistans. Våra kunder finns i hela Sverige och är barn, unga, vuxna, familjer och kommuner. Vi har kontor i Stockholm, Skene, Kalmar och Linköping. Tillsammans har vi en lång och gedigen erfarenhet av att leva med och arbeta inom personlig assistans.

Aberia ägs av Aberia AS, ett norskt familjeägt bolag, med ca 1200 anställda och som startade 1981. Ägare är NHC Group som driver ett brett utbud av välfärdstjänster.

Ersättning
-

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-02-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "25a41228-70fc-4ee2-9e5e-a2658".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Aberia AB (org.nr 559084-9583), https://www.aberia.se

Arbetsplats
Aberia personlig assistans

Kontakt
Ansöka vi ansök här
info@aberia.se
+46 10 -7612121

Jobbnummer
7319893

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Aberia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Aberia AB: