Managementkonsultbolag söker marknads- och kundansvarig
Framtiden AB / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Har du nyligen avslutat en utbildning inom kommunikation eller marknadsföringt? Vill du hitta ett arbete som innebär varierande arbetsuppgifter, stort eget ansvar och fantastiska utvecklingsmöjligheter? Ta då chansen att söka detta arbete som marknads- och kundansvarig!
Dina arbetsuppgifter
Som marknads- och kundansvarig på företaget kommer du arbeta med ett brett spektrum av arbetsuppgifter. I rollen ingår allt från skapande av marknadsföringsstrategier, ägandet av dessa projekt samt administrationen runt i kring. Vidare innefattar arbetet en hel del kundkontakt och uppföljningar, bokningar av kurstillfällen samt administration kring kurser och anmälningar till dessa. Tack vare de varierande arbetsuppgifterna får du chansen att arbeta såväl operativt som strategiskt.
Om företaget
Företaget är ett managementkonsultföretag som erbjuder långsiktiga och hållbara lösningar inom HR, ledarskap och kommunikation.
Företaget grundades 2007 och har utvecklats till att bli en stor aktör inom verksamhetsutveckling, grupp- och ledarutveckling. De har uppdrag inom såväl privat som offentlig sektor och arbetar med allt från stora och internationellt välkända företag till mindre aktörer. Företaget arbetar i Sverige, Baltikum och flertalet länder i norra Europa. De verkar för att utmana, inspirera och motivera sina kunder till att utveckla organisationer, ledare och grupper som gör skillnad.
På bolaget är det idag nio personer anställda och sitter i trevliga lokaler i centrala Stockholm. Detta är ett bolag med extremt mycket kompetens där rätt person har mycket goda möjligheter till egen utveckling.
Din profil
Rollen som marknads- och kundansvarig kräver att du slutfört en akademisk utbildning med relevant inriktning samt att du tidigare arbetat med marknadsföring eller kommunikation. Du behöver dessa erfarenheter för att komma in i arbetet och bygga vidare på din kunskap.
För att lyckas och trivas med tjänsten krävs att du är en hungrig person med starkt driv. Du vill utvecklas och lära dig mer inom marknadsföring och tvekar inte på att själv ta egna initiativ. I rollen som marknads- och kundavsnarig kommer du ha många saker på gång samtidigt och därför är det viktigt att du är strukturerad i ditt arbetssätt och att du upprätthåller ordning och reda.
Om oss
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Arbetstider: 8-17
Arbetsort: Stockholm
Start: Enligt överenskommelse
Lön; Enligt överenskommelse
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum passerat. Ta därmed chansen att söka tjänsten redan idag!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-05-10ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-30
Ange följande referens när du ansöker: 11796
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSanna Andersson-Hamrén
sanna.ah@framtiden.comFöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm
KontorsadressWarfvinges väg 29
Jobbnummer 3489440
Observera att sista ansökningsdag har passerat.