Management Assistant/ Office Coordinator
Kambi Stockholm / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kambi Stockholm i Stockholm,
Uppsala eller i
hela Sverige Kambi is a leading B2B provider of premium sports betting services for online and retail gambling operators. Our mission is to create the world's leading sports betting experience, from front-end user interface to customer intelligence, risk management and odds compiling. With offices in Stockholm, Uppsala, London, Malta, Bucharest and Sydney together with over 700 passionate and highly skilled people, we live and breathe sports betting.
Som Management Assistant/ Office Coordinator kommer du att ha övergripande ansvar för våra två kontor som ligger bredvid varandra i centrala Stockholm och se till att den dagliga driften flyter på. Du kommer att fungera som huvudkontakt för hyresvärd och för kontorsleverantörerna och säkerställa att allt går smidig på kontoret. Här känner du dig hemma om du gillar att ta eget ansvar, vill vara med och påverka och trivs med att jobba nära människor.
Office coordinator (50%)
Som Office Coordinator underlättar och stöttar du dina kollegor med uppgifter så som:
• Hålla kontakten med hyresvärden om alla underhålls- och säkerhetsstandarder för kontoret
• Samarbeta med entreprenörer för att boka i reparationer och underhållsuppgifter och om det behövs för att eskortera entreprenörer på plats
• Förhandla och övervaka genomförandet av kontraktsvillkoren med alla externa leverantörer (verktyg, byggnadsunderhåll, utrustning, brevpapper, mobilföretag, lokalvård etc.)
• Hantera och koordinera kontorens sittplatsplanering och förändringar samt eventuell flytt
• Hjälpa till med planeringen av konferenser, events och andra evenemang
• Hantera kontorets POs och fakturor samt en del administrativ stöttning till vår ekonomiavdelning
• Behjälplig med larm och passerkort
Management Assistant (50%)
Som Management Assistant är din uppgift att underlätta för chefernas vardag. Detta innebär bland annat:
• Kalenderhantering, boka och koordinera möten
• Sköta bokningar av resor, möten, luncher, konferenser
• Förbereda och koordinera interna- och externa möten samt ta anteckningar
• Vara delaktig i företagets olika projekt
• Assistera chefer med diverse uppgifter, högt och lågt!
Publiceringsdatum2019-05-20Bakgrund• 3+ års erfarenhet från att stödja ledande befattningshavare
• Arbetserfarenhet från större organisationer
• Utmärkt skriftlig och muntlig kommunikationsförmåga (svenska och engelska).
• IT-kompetens i MS Office (inklusive Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
Vi tror att du är en person som tycker om att skapa din egen vardag med förmågan att arbeta självständigt. Du är en problemlösare som tycker om att ha mycket att göra med vana att hantera konfidentiell och känslig information. Vidare tror vi att du är social, flexibel och har lätt att anpassa dig till olika situationer och människor. Då Kambi är ett internationellt bolag är det viktigt att du talar och skriver flytande engelska.
Jobba på Kambi
Kambi är ett dynamiskt och snabbväxande företag med en flexibel och rolig kultur. Kambi representeras av 40+ olika nationaliteter på 8 olika kontor fördelat på 4 kontinenter. Kika gärna på hur livet på Kambi kan se ut på våra kanaler LinkedIn, Instagram eller Facebook.
Om du är intresserad av tjänsten ansöker du med CV och personligt brev så snart som möjligt då vi kommer att intervjua kandidater löpande. Frågor gällande tjänsten besvaras av Monica Thidell Office Manager
monica.thidell@kambi.com.
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-08-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKambi Stockholm
AdressKambi Stockholm
Wallingatan 2
11160 Stockholm
KontorsadressWallingatan 2
Jobbnummer 4798242
Observera att sista ansökningsdag har passerat.