Målmedvetna och engagerade Collectors till Contact Center

Intrum Justitia Sverige AB / Redovisningsekonomjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Intrum Justitia Sverige AB i Göteborg, Varberg, Nacka, Malmö, Upplands-Bro eller i hela Sverige

Intrum Justitia är det marknadsledande kredithanteringsföretaget i Europa och vi erbjuder kredithanteringstjänster som ska bidra till att förbättra kassaflöde och lönsamhet för företagets kunder. Intrum Justitia grundades 1923 och har omkring 3 300 anställda i 20 länder och samarbete med agentföretag i ytterligare 180 länder. Koncernens omsättning uppgick 2011 till 3,9 miljarder kronor. Intrum Justitia AB är noterat vid Nasdaq OMX Stockholm sedan 2002.

Mer information finns på www.intrum.se.

Brinner du för kundservice? Har du till och med erfarenhet av det? Tycker du om att jobba i ett väletablerat företags pulserande hjärta där vi genom engagemang, resultatorientering och kunskap gör skillnad för såväl privatpersoner som företag? Då kan du fortsätta läsa! 

I vårt Contact Center blir du väl omhändertagen och förberedd genom en gedigen grundutbildning inom området för att sedan arbeta i en ombudsroll där du på ett proffessionellt sätt hanterar inkommande telefonsamtal och e-postmeddelanden från våra uppdragsgivares kunder. Varje frågeställning skall hanteras enligt gällande policy och med en hög serviceanda. För oss är det viktigt att förstå människan och göra skillnad - varje dag! 

Våra kunder finns inom många olika branscher och efter avslutad grundutbildning byggs din kompetens branschvis. Det är viktigt att varje samtal är av hög kvalité, samtidigt som det också måste hanteras på ett effektivt sätt - i vårt team utgör varje person en nyckelspelare då intressenterna i hanteringen är många.

Antar du utmaningen? Se till att placera dig i startlinjen genom att skicka in din ansökan till oss!

Vi söker dig som har:

• Gymnasieutbildning
• 4-5 års arbetslivserfarenhet
• Dokumenterad erfarenhet från kundservice eller callcenter, med bra resultat.
• God datavana, särskilt gällande Officepaketet
• Har ekonomiskt intresse
• Väl utvecklad förmåga att uttala dig i tal och skrift

Det är meriterande om du talar ytterligare språk utöver svenska och engelska.

Publiceringsdatum
2012-06-19

Dina personliga egenskaper
Du som söker är serviceinriktad och lösningsorienterad samt tycker om att arbeta med tydliga mål och uppföljning.  Du är noggrann, ansvarsfull och självständig i ditt arbete. Det är också betydelsefullt att du har förmåga att sätta dig in i andra människors situation och kan skapa högt förtroende hos våra uppdragsgivares kunder. Vidare värdesätter vi att du är flexibel och öppen för förändring.

Tillträde
Det är viktigt att du kan tillträda tjänsten på heltid från och med måndagen den 20 augusti 2012 då vi startar vår grundutbildning 4 veckor framåt.

Anställningsform
Tillsvidareanställning och vikariat

Anställningsgrad
Såväl deltid som heltid (80% -100%)

Är du intresserad?
Urval och intervjuer sker löpande under ansökningstiden. Därför ser vi gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

Arbetstider och omfattning
Heltid/deltid, tillsvidare/vikariat

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-07-19
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Persson (Contact Center Manager), 031-750 68 10
Johanna Vad Jensen (Contact Center Manager), 031-61 69 93
Pierre Bengtsson (Facklig representant), 031-61 69 34

Företag
Intrum Justitia Sverige AB

Adress
Intrum Justitia Sverige AB
Box 41
40120 Göteborg

Övriga kontaktuppgifter
Öppnas i nytt fönster

Jobbnummer
1277278

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Intrum Justitia Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Intrum Justitia Sverige AB: