Lönespecialist till Indiska
Indiska / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2019-05-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Lönespecialist till Indiska" (publicerad 2019-06-13) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Indiska i Stockholm,
Huddinge,
Södertälje,
Uppsala,
Eskilstuna eller i
hela Sverige Indiska är ett svenskt livsstilsföretag etablerat 1901 som erbjuder mode och inredning i en unik mix av det färgstarka Indiska arvet och den skandinaviska enkelheten. Vi har idag ca 80 butiker i Sverige, Norge, Finland, Tyskland, Island samt en shop online. Indiska är mitt uppe i en intensiv förändringsresa där vi ska ta vårt kunderbjudande och varumärke till nästa nivå.
Som medarbetare ställer det höga krav på flexibilitet, entreprenörskap och stort driv. Är du mode- och inredningsintresserad och brinner för att göra skillnad kommer du att passa in hos oss. Vi hoppas att du vill vara med på resan!
Indiska söker nu en Lönespecialist till huvudkontoret i Stockholm.
Från huvudkontoret arbetar vi över hela organisationen med att ge bästa service till personal i Sverige, Norge och Finland.
Som Indiskas Lönespecialist jobbar du tätt ihop med HR-Chef och ekonomiavdelningen. Du ansvarar för alla typer av ärenden inom löneområdet, samt ger stöd till chefer i våra olika regioner.
Att ge hög service och trygghet gällande lönefrågor till våra anställda är något som är självklart för dig. Du bidrar till att utveckla och kvalitetssäkra arbetssätt och rutiner för organisationen.
I dina arbetsuppgifter ingår:
Vara kontaktperson gentemot vår samarbetspartner för de finska lönerna
Månatlig och årlig löneadministration för Sverige och Norge
Tolkning av kollektivavtal och arbetsrättsliga lagar
Hantering av semester
Strukturera och förenkla rutiner och processer
Administrera tidssystem och personalsystem
Diverse statistik
Arbetsgivarintyg
Kontakt med myndigheter
Pensionsrapportering
Ansvarig för personalarkiv
Avstämning av löner inför bokslut
Hålla dig uppdaterad och ta del av företagsinformation, förändringar i lagstiftning och aktivt delta i relevanta möten.
Support mot anställda och chefer
Vem är du?
Du har 3-5 års erfarenhet av självständigt arbete med hela löneprocessen och har tidigare arbetat i Hogia Lön Plus. Det är starkt meriterande om du har erfarenhet av nordiska löner och tidssystemen Tidomat och TooEasy.
Som person är du självgående, serviceinriktad, flexibel och ansvarsfull. Du trivs också med att arbeta i en miljö som präglas av förändring och omväxling. Du är engelsktalande då en viss kommunikation sker på engelska.
Detta är en heltidstjänst med start omgående. Intervjuer sker löpande.
Möt några av våra kollegor och få ytterligare information om företaget och vårt ansvarstagande inom miljö, etik och sociala frågor, på vår hemsida
www.indiska.com.Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2019-05-09ErsättningEnligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-06-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagIndiska
AdressIndiska
Hamburgsvägen 14
10254 Stockholm
KontorsadressHamburgsvägen 14
Jobbnummer 4778282
Observera att sista ansökningsdag har passerat.