Lönespecialist sökes till Manpower Professional
Manpower Professional Finance / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower Professional Finance i Göteborg,
Kungälv,
Lerum,
Kungsbacka,
Bollebygd eller i
hela Sverige Manpower Professional är Sveriges största rekryteringsföretag. Vi finns på ett 50-tal orter och har över 15 års erfarenhet av rekrytering.
Publiceringsdatum2010-03-24Dina arbetsuppgifterTill vår konsultverksamhet söker vi en lönespecialist för ett uppdrag ute hos en av våra kunder.
Vem är du?
Du har flerårig kvalificerad erfarenhet av löneadministration. Fördjupad kunskap om HR-system samt pensions- och försäkringsfrågor. Du skall ha erfarenhet av och attraheras av att leda arbetet i samverkan.
Vi ser helst att du har en ekonomisk redovisningsutbildning på högskolenivå samt att du är tillgänglig omgående.
Vad kan vi erbjuda dig?
En fördel med att arbeta som konsult är möjligheten du får att knyta nya kontakter, bredda ditt kontaktnät och få erfarenhet av arbete i olika branscher, bolag och företagskulturer.
Manpower eftersträvar mångfald
Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Kontaktperson för detta jobbDu söker detta uppdrag genom att klicka på ansökningslänken nedan. För övriga frågor är du välkommen att kontakta Daniel Smith på telefon 031-61 72 75 eller
daniel.smith@manpowerprofessional.seUrvalsprocessen kommer att inledas omgående med fortlöpande intervjuer. Ansökan kan endast göras via länken nedan.
Välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-05-06
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktDaniel Smith, 031-61 72 75
FöretagManpower Professional Finance
AdressManpower Professional Finance
Jobbnummer 613970
Observera att sista ansökningsdag har passerat.