Lönekonsult till vår interimsverksamhet
Azets Insight AB / Administratörsjobb / Solna
2021-12-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Lönekonsult till vår interimsverksamhet" (publicerad 2022-03-16) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Azets Insight AB i Solna,
Stockholm,
Sollentuna,
Upplands Väsby,
Uppsala eller i
hela Sverige Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom ekonomi, lön och HR.
Våra 6.500 medarbetare erbjuder en kombination av både digital och personlig service till över 120.000 kunder i Norden och Storbritannien. Vi hjälper våra kunder att få tid att fokusera på det de gör bäst. Läs mer på
www.azets.se Är du löneadministratör som är bra på att bygga relationer och trivs med att arbeta i en varierande tjänst med eget ansvar? Då vill vi gärna komma i kontakt med dig!
Azets är en internationell outsourcingleverantör inom lön och redovisning. Vi erbjuder även våra kunder interimskonsulter som kan hjälpa till på plats hos kunderna under tillfälliga perioder. Nu söker vi en driven lönekonsult till vår interimsverksamhet i Stockholm.
Vi önskar att du har arbetat minst 5 år med självständigt lönearbete samt att du har goda kunskaper i Hogia Lön och olika kollektivavtal. I rollen har du stora utvecklingsmöjligheter genom att du får erfarenhet av att arbeta hos olika kunder i deras system och processer. Dina uppdrag kan vara olika långa och ha olika omfattning, men oftast är ett uppdrag minst ett halvtidsuppdrag. När du inte arbetar hos kund förstärker du våra övriga löneteam inom outsourcing. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.
Du behöver vara en person som tycker om variation och nya utmaningar samtidigt som du är pålitlig och levererar med kvalitet. Du tycker om att bygga relationer och ge bra service till kunder. För att lyckas med dina uppdrag hos oss behöver du kunna svenska flytande i tal och skrift samt vara bekväm med att kommunicera på engelska.
Vi söker dig med:
YH utbildning inom lön
Minst 5 års självständigt lönearbete
Erfarenhet från lönesystemet Hogia Lön / Hogia Lön Plus
Goda kunskaper i svenska och engelska i tal o skrift
Kunskaper i Excel
På Azets får du möjlighet att utvecklas i en trivsam och inkludernade miljö. Vi är ett modernt, väletablerat företag som värnar om worklife balance för våra medarbetare. Du som medarbetare på Azets har tillgång till hälsoaktiviteter och vår utbildningsakademi för din kompetensutveckling. Du har även möjlighet att kostnadsfritt certifiera dig hos SRF till auktoriserad lönekonsult. Vi ger dig både trygghet i din anställning men även utmaningar för din utveckling.
Senast ansökningsdatum är 28 januari, men vi kallar till intervjuer löpande före dess.
Intresserad?
Skicka in ditt CV till oss och skriv några rader om varför just du skulle passa in hos oss.
Har du några funderingar innan du söker? Maila interimschef Helena Malmström på
helena.malmstrom@azets.com .
Varaktighet, arbetstid
heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2021-12-17Ersättningmånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAzets Insight AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Azets Insight AB (org.nr 556250-3580),
http://www.azets.se/jobb-och-karriar/ Jobbnummer 6190542
Observera att sista ansökningsdag har passerat.